Gå til innhold

For tidlig?

Gjest Gjest_Annie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Annie_*

Jeg trenger noen gode råd... Jeg ble dumpet av typen for litt over to mnd siden. Vi var sammen i litt over to år. Men fra sommeren av var det mye av og på fordi han aldri klarte å finne ut om han ville ha meg. Jeg tok det veldig tungt, sykemeldte meg og reiste bort nesten en mnd. Jeg følte jeg gikk gjennom en prosess..følte på alle følelser som kom over meg og fornektet eller fortrengte noen. Og etter en tid kunne jeg med hånden på hjertet si at jeg har det mye bedre uten han. Jeg føler meg lettet og problemfri!

Problemet mitt er at jeg tror jeg er blitt litt betatt av en fyr. Vi har chattet til og fra i nesten 6 mnd. Han er en venn fra barndommen og jeg har ikke sett han på veldig lenge. Den siste tiden har tonen blitt veldig god, jeg har pratet med han på tlf og MYE på msn, melding og web cam. Vi prater om alt mulig rart :)

Han gjorde det slutt med samboeren sin for nesten to mnd siden.

Jeg liker han veldig godt, han er utrolig snill, sjarmerende og veldig pen! jeg har ikke møtt han fordi han bor i en annen by, men begge har gitt uttrykk for at vi har lyst til å møtes...

Søsteren min er veldig skeptisk til dette..hun mener det er for tidlig. Jeg føler meg seriøst ferdig med x en min, men blir litt betenkt når hun sier det... Er det for tidlig?

Hilsen en med sommerfugler i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_annie_*
Jeg trenger noen gode råd... Jeg ble dumpet av typen for litt over to mnd siden. Vi var sammen i litt over to år. Men fra sommeren av var det mye av og på fordi han aldri klarte å finne ut om han ville ha meg. Jeg tok det veldig tungt, sykemeldte meg og reiste bort nesten en mnd. Jeg følte jeg gikk gjennom en prosess..følte på alle følelser som kom over meg og fornektet eller fortrengte noen. Og etter en tid kunne jeg med hånden på hjertet si at jeg har det mye bedre uten han. Jeg føler meg lettet og problemfri!

Problemet mitt er at jeg tror jeg er blitt litt betatt av en fyr. Vi har chattet til og fra i nesten 6 mnd. Han er en venn fra barndommen og jeg har ikke sett han på veldig lenge. Den siste tiden har tonen blitt veldig god, jeg har pratet med han på tlf og MYE på msn, melding og web cam. Vi prater om alt mulig rart :)

Han gjorde det slutt med samboeren sin for nesten to mnd siden.

Jeg liker han veldig godt, han er utrolig snill, sjarmerende og veldig pen! jeg har ikke møtt han fordi han bor i en annen by, men begge har gitt uttrykk for at vi har lyst til å møtes...

Søsteren min er veldig skeptisk til dette..hun mener det er for tidlig. Jeg føler meg seriøst ferdig med x en min, men blir litt betenkt når hun sier det... Er det for tidlig?

Hilsen en med sommerfugler i magen :)

Jeg glemte å si at det var han som ville at det skulle bli slutt mellom dem, og han sier han er helt ferdig med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen fasit på akkurat dette. Jeg ville gjort slik jeg følte for og ikke hørt på hva andre mener. Uansett vil sikkert mye bli avklart når dere treffes "IRL" :popcorn: Uansett mener jeg det er tull å vente i all "evighet", fremfor å våge seg utpå og komme seg videre her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there

Det er bare å hoppe i det. Ikke usannsynlig at det bare er en rebound fra begges ståsted, men det finnes vel ingen måte å finne ut det på uten å prøve? Ikke prøv å være så utrolig fornuftig, det går ikke uansett. Da er det bedre å hengi seg til følelsene, og se hvor det ender. Det er den eneste måten å finne ut av ting på :)

Det er i hvert fall min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg traff x en i går for første gang siden det var slutt... Jeg fikk ingen skjelving..jeg fikk ikke det velkjente suget i magen..... det var bare helt ok! Jeg tror jeg er over han jeg ??? eller er jeg ikke...driver jeg å lurer meg selv? er det andre som har opplevd liknende??

Super happy for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sis_*
Jeg traff x en i går for første gang siden det var slutt... Jeg fikk ingen skjelving..jeg fikk ikke det velkjente suget i magen..... det var bare helt ok! Jeg tror jeg er over han jeg ??? eller er jeg ikke...driver jeg å lurer meg selv? er det andre som har opplevd liknende??

Super happy for svar :)

Veldig vanskelig å vite sikkert. Men siden du ikke hadde det "velkjente suget i magen" som du skriver så virker det jo som du har kommet deg videre. Men selvsagt kan man klare å lure og overbevise seg selv. Tror den eneste måten å finne det ut på er å treffe han du flørter med hvis du er TS. Jeg selv merket godt at jeg var ferdig med ex'n da jeg traff en ny som ga meg sommerfugler i magen :yvonne: Men han hadde vært veldig lite hyggelig mot meg etter bruddet og det gjorde det jo lettere å gå videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Veldig vanskelig å vite sikkert. Men siden du ikke hadde det "velkjente suget i magen" som du skriver så virker det jo som du har kommet deg videre. Men selvsagt kan man klare å lure og overbevise seg selv. Tror den eneste måten å finne det ut på er å treffe han du flørter med hvis du er TS. Jeg selv merket godt at jeg var ferdig med ex'n da jeg traff en ny som ga meg sommerfugler i magen :yvonne: Men han hadde vært veldig lite hyggelig mot meg etter bruddet og det gjorde det jo lettere å gå videre.

Lykke til!

Oki, men da må jeg nestne spørre hva TS. jeg fikk faktisk meldig av han jeg hchatter med mens xen var der og jeg kjente jeg fikk sommerfugler imagen da jeg ¨så navnet hans.... jeg vet det kan vær tidlig sånn sett...deter jo ikke sååååååååå kenge siden det ble slutt. Men jeg bare føler jeg er blit ¨såå gla i denne nye ukjente..hehe

PS: jeg kaller han for min reddende engel...fordi han var så koselig rett etter bruddet...hadde altid tid tilå høre på jammeren min og hadde altid tid til å prate med meg Han var en jeg gråt og pratet med ( påmsnda) den dagen kjæresten min forlot meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville stolt mer på mine egne følelser som jeg kan føle, enn det søsteren din tror du føler...

Hun er skeptisk, men du vet hva du føler... jeg ville latt meg stoppe av at søsteren min var skeptisk.

Sommerfugler i magen er jo bare deilig da... :) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...