Gå til innhold

Obagi produkter

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg tenker på å skaffe meg Obagi produkter, men leste at man bare kan kjøpe dem i samarbeid med hudlege. Men når jeg leste på eldre tråder her inne, virket det ikke sånn...

Så dere som bruker Obagi: hvordan gikk dere frem for å skaffe produktene? :) Måtte dere til hudlege, kjøpte dere hos hudpleiere, eller over nett?

Jeg blir takknemlig for alle svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Samboeren min var på et plastisk kirurgi-senter og kjøpte av hudlege etter å ha fått nøye instruksjoner. Det er så viktig at disse produktene brukes riktig; de er kjempesterke. Ikke kjøp på nett uten å VITE at de er originale, innenfor datostemplingen og hva du trenger. Ikke kjøp på måfa :)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Takk for svar! Det er liksom det jeg er redd for, at jeg skal ende med å bruke dem feil... men jeg har nå mistet all tillit til hudklinikken jeg har vært hos (som kunne solgt meg disse til å begynne med), derfor jeg lurte..

Men da får jeg finne meg en annen klinikk :)

Gjest Gjest
Skrevet

Våren er uansett helt feil tid å starte på slike sterke produkter. Du burde vente til høsten pga at solen er så sterk nå fremover.

Du finner mye info om Obagi her http://www.essentialdayspa.com/obagi-skin-care-products.htm

Md forte er også et merke med mer effekt enn feks Md formulation.

Ang tretinoin som hører med i hudprogrammet til Obagi så kan det være verdt å vite at dette får du billig ved å be om en resept av fastlegen din på en krem som heter aberela.

Denne siden har jeg bare gode erfaringer med når det gjelder kvaliteten på produkter http://prettyskin4less.com/

Jeg mener at du fint kan bruke disse produktene uten å gå til en klinikk bare du leser nok på forhånd! Greit å slippe å bli ruinert av enkelte klinikker som gjerne vil selge deg kremer som både er nødvendig OG unødvendig! Men for all del vær forsiktig før når du starter og som sagt LES MYE FØRST!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

Obagi kan også kjøpes her : http://www.skin-etc.com/index.html

Bra nettside, får varene levert på døra 3-5 dager etter bestilling og varene er "ferske". Jeg har bestilt mange ganger fra denne nettsiden. Eneste minuset er at portoen er dyr (ca 200 kr) så lønner seg å bestille mange varer når en først bestiller.

Noen som har prøvd obagi c rx system? Jeg er litt nysgjerring på disse produktene..

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

hei

kjenner noen til Dermaceutic hudpleie serie? vet du evt. om en billig side derman kan bestille disse fra?jeg kjøpte nylig disse produktene fra hudpleie klinikk og for 4 ting betalte jeg ca 2500kr det var mye :snurt: foretrekker en side der norsk valuta står fordi da kan man lettere se pris forskjellen

takk for hjelpen:)

e-post addressen er fjernet.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Skrevet
foretrekker en side der norsk valuta står fordi da kan man lettere se pris forskjellen

OBS! TIPS! Når man kan skifte mellom forskjellige valutaer, så er det ofte forskjell i pris etter hvilken valutaer man velger (de er ikke direkte "linket" til valutakursene). Som regel har jeg sett at det har vært dyrere å velge norsk valuta, og sjekker alltid både norsk, pund, dollar og euro før jeg bestiller. Det har gjerne vært en tier eller to og spare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...