Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hvis jeg sier noe så morsomt at noen ler seg i hjel. Er jeg da skyldig i mord?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Ja! Så vokt deg vel for å fortelle noe morsomt!
Gjest D-shol Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Ikke med mindre du hadde som hensikt å avslutte den personens liv. Overlagt drap= mord. Du hadde imidlertid blitt skyldig i drap, muligens uoverlagt eller en annen mild form. Tror ikke det er presedens for en slik dom, ihvertfall ikke i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Hvis du er ufrivillig morsom (f. eks kommer ut fra toalettet med skjørtet oppi trusa) slipper du nok unna med uaktsomt drap
Black Eyed Susan Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Nei du er garantert ikke skyldig i det hele tatt. Ble du skuffet nå?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Definitivt. Hvis du hører noen si mellom latterhikstene: "du tar livet av meg, hahaha", så er det på tide å stoppe, virkelig. Så ta deg sammen gjest!
Kamikatze Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Hvis jeg sier noe så morsomt at noen ler seg i hjel. Er jeg da skyldig i mord? Du er først og fremst skyldig i moro.
Gjest Gjest_ærlig_* Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Tror neppe at du står i faresonen for noen tiltale, for jeg finner ikke utspillet i denne tråden morsom i det hele tatt. På den annen side kan du jo alltids håpe på at noen kjeder seg til døde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå