Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #1 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har gått på Trinordiol og har hatt et opphold på snart 1 år, men har nå tenkt og begynne igjen. Men vil prøve et annet merke da jeg fikk forferdelige humørsvingninger og nedsatt sexlyst med Trinordiol. Nå vet jeg at det kan være forskjellige bivrkninger fra person til person, men finnes det et merke som ganske mange er fornøyd med?(med færrest mulig bivirkninger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. april 2002 #2 Del Skrevet 20. april 2002 Går på synfase, og er veldig fornøyd med disse. Men alle er ulike, og du må nesten bare prøve deg frem til du er fornøyd. Dette er det eneste merket jeg har gått på, men ser ingen grunn til å bytte heller!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 20. april 2002 #3 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har brukt Microgynon i 4,5 år. Sluttet i august 01, fordi vi vil ha et lite nurk. Jeg var veldig fornøyd med dette merket. Ga ingen bivirkninger på meg. Men det er jo som du sier, at alle kan reagere forskjellig på forskjellige merker. Håper du finner en type som passer for deg!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. april 2002 #4 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg reagerte som deg på Trionetta.Var voldsomt deprimert og hadde få lyse dager.Etter et opphold starta jeg på Jasmin.Det gikk sånn någenlundte greit,hadde fremdeles humørsvingninger men ikke på langt nær så ofte og kraftige. Nå har jeg slutta igjen på grunn av utredning av sykdom og jeg må si jeg trives best sånn som jeg egentlig er jeg.Blid og fornøyd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. april 2002 #5 Del Skrevet 21. april 2002 Trionetta brukte jeg før,men bl eskikkelig dårlig av dem. Fikk synfase etter det, og er kjempefornøyd. Ingen problemer av noe slag der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #6 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg bruker også Synfase. Har aldri hatt noen problemer med de, og jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 22. april 2002 #7 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg bruker Trinordiol, og blir ei bitch like før mensen. Jeg kan EKSPLODERE av sinne, og er ikke til å være i hus med. I tillegg har også jeg merket at sexlysten forsvinner. Har brukt Eugynon tidligere, og det endte med at jeg vurderte å kontakte psykolog.. Var helt utafor, og skikkelig deprimert. Det endte med at jeg måtte skifte merke pga at pillene gikk ut av produksjon. Årsaken til det - for høyt hormoninnhold! Blir skremt jeg, hva med å opplyse pasientene? Råder deg til å bytte merke, jeg skal slutte med Trinordiol en periode for å se om det har innvirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #8 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Jeg brukte trinordiol i et år og hadde akkurat samme problem.. masse humørsvingninger og ikke minst at jeg la på meg 15 kilo... Jeg byttet til synfase men disse ga jeg opp rimelig fort... Nå har jeg brukt Yasmin i over et år og er knall fornøyd! Eneste bivirkningen jeg har lagt merke til er at jeg har gått ned et par kilo. Har heller ikke hørt om noen som ikke er fornøyd med de...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 22. april 2002 #9 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg ble deprimert av Trionetta og bytta til Marvelon, som jeg er kjempefornøyd med. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt og har gått på dem noen år nå.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #10 Del Skrevet 22. april 2002 Hmm skrev feil! Mente selvfølgelig Trionetta og ikke trinordiol! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 22. april 2002 #11 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg bruker Conludag, som ikke er "orntlie" p-piller, men mini-piller. Svakere stoffer i de enn i p-piller. Jeg reagerte så dårlig på p-piller at jeg bare måtte slutte. Ble deprimert og fikk redusert lysten.. Har også gått ned de kiloene + litt til som jeg gikk opp da jeg switcha mellom all verdens p-pille-merker. For meg fungerer minipiller toppers. Lysten er tilbake på topp og er ikke deppa mer. Eneste som en må passe på, er at en må ta pillen på samme tidspunkt hver eneste dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå