Gjest grønn te Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Har bestilt testpakke fra everday minerales + en kost og et øyenskyggesett. Lurer egentlig bare på hvor lenge jeg må regne med å vente til det kommer i posten? valgte den billigste frakten og alt ble jo godt under 200 kroner. Får jeg da bare en vanlig hentelapp fra posten når det kommer?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg pleier å få pakkene fra Everyday Minerals på 10 dager, og da kommer de enteni postkassa eller jeg får hentelapp fra posten .
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Lykke til med prøving! de har forresten utrolig fine øyeskygger og blush også - verd å prøve!
LukaFrost Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Everyday er vel noen av de raskeste til å sende bestilling. Det tar som sagt ca 10 dager. En gang jeg ikke bestilte gratisprøver tok det noen flere dager.
Gjest ts Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 da gleder jeg meg til neste uke og håper at jeg har truffet på fargene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå