Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor i all verden skal ting være så vanskelig? Jeg like en viss person, og vi har holdt på en liten stund nå. Vi har kysset på fest, sendt søte meldinger, og holder sammen på skolen ca hele tiden. Men for en stund siden spurte jeg litt hva han tenkte om oss, siden han ble litt tilbaketrukken. Svaret jeg fikk var følgende: Jeg er bare litt usikker på hva jeg vil". Her begynner alarmbjellene mine å ringe! Av erfaring vet jeg hva dette normalt betyr. Når jeg brukt den setningen, eller fått den slengt i tryne, er det som oftest over. Men vi har likevel fortsatt som før, men jeg vet ikke lengre. I det ene øyeblikket er han interessert, mens det andre virker han dritsur. Får lyst til å gi ham et skikkeli slag i trynet noen ganger. Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre :S vet at jeg kanskje burde bare drite i ham, men det er jo selvsagt rimeli vanskelig. Hver gang jeg bestemmer meg for det, gjør han ett eller annet som gjør at jeg faller rett tilbake i fella. Som sagt, på skolen går vi sammen hele tiden, og har det gøy. Men han er helt umulig å finne på noe med etter skolen eller i helgene. Arbeid og skole er tydligvis viktigere. Er litt vanskelig å forklare situasjonen, men jeg blir så dritlei av å leke katt å mus hele tiden. Synes det kunne vært enklere :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå