Gjest MåneSkygge Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Må bare få ut litt frustrasjon. Jeg har aldri vært no stor fan av sex. Det av den enkle grunn at jeg ikke har fått noe særlig ut av det selv. Det har vært mer at jeg har følt jeg måtte om jeg ville beholde den jeg var sammen med. Skjønner jo at de fleste ikke er interessert i ett forhold uten. I det siste har jeg hatt litt kontakt med en fyr. Vi har vist av hverandre lenge men møttes skikkelig for en tre uker siden. Da hadde vi flørtet litt på nett og bestemt oss for å møtes. Det endte med at vi hadde sex, bra sex. Både natt og morgen. Så skulle han komme på besøk hos meg og jeg merket at jeg ikke var så over ivrig. Han har blitt veldig forelsket og det ble rett og slett for mye for fort for min del. Det dabbet av fra min side. Til slutt måtte jeg fortelle han at det hadde gått for fort og at jeg ikke er klar for noe forhold, noe han tydeligvis er. Han sa han skjønte at jeg ikke kunne styre følelsene mine og var glad for at jeg var ærlig, han ville gjerne vi skulle ha kontakt fordi og håpet vi kunne møtes igjen. Helt siden den helga har jeg tenkt på den natta, jeg klarer ikke og la vær, det var jo så bra Så i helga møttes vi igjen, han overnattet hos meg og vi hadde sex mange ganger den natta og morgen. For første gang i mitt liv har jeg funnet en som klarer og tilfredsstille meg og som gjør at jeg faktisk har lyst til og ha sex men da er jeg selvfølgelig ikke forelsket Og i og med at han er det så føler jeg at jeg ikke kan fortsette og ha sex med han heller, han vil jo da sikkert håpe på noe mer.... Så utrolig typisk at jeg som brukte og bli så lett forelska, ikke blir det da jeg endelig har funnet en jeg liker og ha sex med...
grafenberg Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hehe, typiske greier. Men hva med å spørre om han vil være pulekompis? Kan jo få være litt Ole Brumm du og
Gjest MåneSkygge Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Snakket med han i går og da sa han at selv om jeg ikke ville ha noe forhold så ville han gjerne at vi skulle ha kontakt, med eller uten ex. Gjerne med sa jeg og vi ble vist enig om det
grafenberg Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Men så er jeg så heldig at jeg skal til ei i mårra med silikonpupper og goe greier
Gjest MåneSkygge Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Men så er jeg så heldig at jeg skal til ei i mårra med silikonpupper og goe greier
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Hadde en mann gjort dette så hadde det vert slemme slemme mannen som utnytter den stakkars svake forelskede piken...
Gjest Kaya83 Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Hadde en mann gjort dette så hadde det vert slemme slemme mannen som utnytter den stakkars svake forelskede piken... Nemlig! Når folk vet at en person er forelsket i dem, så bør de for pokker klare å styre sin kjødelige lyst.. Den forelskede personen vil alltid ha et lite håp inni seg om at forelskelsen vil komme med tiden - og ender dermed opp såret.. Ta litt ansvar a!
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Nemlig! Når folk vet at en person er forelsket i dem, så bør de for pokker klare å styre sin kjødelige lyst.. Den forelskede personen vil alltid ha et lite håp inni seg om at forelskelsen vil komme med tiden - og ender dermed opp såret.. Ta litt ansvar a! Jeg har sagt i fra til han at jeg ikke har sånne følelser for han og at jeg ikke er forelsket. Jeg sa vi burde avslutte det hele og vi møttes ikke på tre uker. Så var det han som igjen tok kontakt og gjerne ville møte meg selv om mine følelser er som de er. Det er alltid han som tar kontakt og da syns jeg virkelig han må velge dette selv. Om jeg blir forelsket vet jeg jo ingenting om. Jeg har vært i den andre enden flere ganger selv og så lenge som selv har valgt det så må jeg selv ta konsekvensene av det også.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har sagt i fra til han at jeg ikke har sånne følelser for han og at jeg ikke er forelsket. Er det rart jeg nekter å ha kontakt med kvinner jeg måtte være svak og føle noe for?
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Er det rart jeg nekter å ha kontakt med kvinner jeg måtte være svak og føle noe for? Hva mener du med det? Jeg sa jo til han at jeg ville vi skulle kutte kontakten i og med at jeg ikke hadde samme følelser for han. Han ville veldig gjerne at vi kunne ha kontakt selv om det ikke ble noe mer. Hva mener du jeg da skal gjøre? Skal jeg slutte og svare når han tar kontakt? Han har spurt om og treffes flere ganger men jeg har sagt nei. Han fortsatte og spørre og han kom ut der han viste jeg var. Skal jeg da overse han, ikke snakke med han? Han velger selv og fortsette kontakten og tar initiativ til det selv om jeg har fortalt hvor jeg står. Han er da en voksen mann, han må da få bestemme det selv eller mener du jeg skal bestemme for han?
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Hva mener du med det? Jeg sa jo til han at jeg ville vi skulle kutte kontakten i og med at jeg ikke hadde samme følelser for han. Han ville veldig gjerne at vi kunne ha kontakt selv om det ikke ble noe mer. Hva mener du jeg da skal gjøre? Skal jeg slutte og svare når han tar kontakt? Han har spurt om og treffes flere ganger men jeg har sagt nei. Han fortsatte og spørre og han kom ut der han viste jeg var. Skal jeg da overse han, ikke snakke med han? Han velger selv og fortsette kontakten og tar initiativ til det selv om jeg har fortalt hvor jeg står. Han er da en voksen mann, han må da få bestemme det selv eller mener du jeg skal bestemme for han? Noen av oss mener at den svake part ikke skal bære ansvaret alene. Men andre ser ut som om de driter i hva andre føler. Personlig så hadde jeg ikke hatt samvittgihet til å kaste vekk tiden hans på denne måten. Han lever i håpet om noe mer, mens du glatt driter i at du kaster vekk hans tid. Den tiden han kunne brukt til å finne en kvinne som respekterer han. Jeg mener du burde brutt kontakten med begrunnelsen som jeg gav over, og bedt han finne ei som faktisk ønsker å ha et forhold til han.
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Noen av oss mener at den svake part ikke skal bære ansvaret alene. Men andre ser ut som om de driter i hva andre føler. Personlig så hadde jeg ikke hatt samvittgihet til å kaste vekk tiden hans på denne måten. Han lever i håpet om noe mer, mens du glatt driter i at du kaster vekk hans tid. Den tiden han kunne brukt til å finne en kvinne som respekterer han. Jeg mener du burde brutt kontakten med begrunnelsen som jeg gav over, og bedt han finne ei som faktisk ønsker å ha et forhold til han. Jeg prøvde jo på det men det var han som fortsatte og ta kontakt. Jeg driter ikke hva han føler og det var derfor jeg sa i fra med en gang jeg følte at hans følelser var sterkere enn mine.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Jeg prøvde jo på det men det var han som fortsatte og ta kontakt. Jeg driter ikke hva han føler og det var derfor jeg sa i fra med en gang jeg følte at hans følelser var sterkere enn mine. Men du er egoistisk nok til å overse dette lille faktum.
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 Om du vil kalle meg egoistisk fordi at jeg ikke avviser han så deg om det. Men jeg prøvde og kutte kontakten. Han fortsatte og sende mld hver dag og si at han gjerne ville at vi skulle være venner og ha kontakt selv om jeg følte som jeg gjør. Han maste om og møtes i tre uker før han dukket opp der jeg var. Da må han nesten stå for det selv syns jeg. Han sluttet ikke og ta kontakt selv om jeg sjeldent svarte eller svarte kort i tre uker.
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har snakket med han igjen. Jeg sa føltes feil og fortsette kontakten i og med at jeg ikke har slike følelser for han. At jeg var redd han håpet noe som ikke ville skje. Men han vil ikke at vi skal kutte, han sier det ville såre han. Jeg sa jeg var redd han ville bli såret uansett fordi jeg ikke er ute etter noe forhold men han håpet jeg hører på han og ikke kutter han ut helt. Han var fornøyd med ting som de er nå og vil det skal være sånn. Tiden får vise om vi møtes igjen og hvordan det da blir....
Gjest *Helene* Skrevet 9. juni 2009 #18 Skrevet 9. juni 2009 Noen av oss mener at den svake part ikke skal bære ansvaret alene. Men andre ser ut som om de driter i hva andre føler. Personlig så hadde jeg ikke hatt samvittgihet til å kaste vekk tiden hans på denne måten. Han lever i håpet om noe mer, mens du glatt driter i at du kaster vekk hans tid. Den tiden han kunne brukt til å finne en kvinne som respekterer han. Jeg mener du burde brutt kontakten med begrunnelsen som jeg gav over, og bedt han finne ei som faktisk ønsker å ha et forhold til han. Applauderer! Kunne ikke sagt det bedre selv!
Gjest bambi_25 Skrevet 9. juni 2009 #19 Skrevet 9. juni 2009 Noen av oss mener at den svake part ikke skal bære ansvaret alene. Men andre ser ut som om de driter i hva andre føler. Personlig så hadde jeg ikke hatt samvittgihet til å kaste vekk tiden hans på denne måten. Han lever i håpet om noe mer, mens du glatt driter i at du kaster vekk hans tid. Den tiden han kunne brukt til å finne en kvinne som respekterer han. Jeg mener du burde brutt kontakten med begrunnelsen som jeg gav over, og bedt han finne ei som faktisk ønsker å ha et forhold til han. Helt enig! Jeg har selv vært på den motsatte siden av du er. Altså den forelskede part, og at du i det hele tatt vurderer og fortsette dette selv når du vet han har følelser for deg gjør at jeg får lyst til å hive ut ord som ikke passer seg på dette forumet! Slem er du! Klarer du virkelig ikke innse at han kommer til å si at det ikke gjør noe og alikevel håpe at du utvikler følelser for han? Og den dagen du har fått nok av han og avslutter det hele kommer han til å sitte igjen med kjærlighetssorg som DU har gitt han vitende om at det kom til å skje? Slem er du! Fatter ikke at mennesker kan være så egoistiske og slemme...
Gjest Gjest_Mannen_Tore_* Skrevet 9. juni 2009 #20 Skrevet 9. juni 2009 Helt enig! Jeg har selv vært på den motsatte siden av du er. Altså den forelskede part, og at du i det hele tatt vurderer og fortsette dette selv når du vet han har følelser for deg gjør at jeg får lyst til å hive ut ord som ikke passer seg på dette forumet! Slem er du! Klarer du virkelig ikke innse at han kommer til å si at det ikke gjør noe og alikevel håpe at du utvikler følelser for han? Og den dagen du har fått nok av han og avslutter det hele kommer han til å sitte igjen med kjærlighetssorg som DU har gitt han vitende om at det kom til å skje? Slem er du! Fatter ikke at mennesker kan være så egoistiske og slemme... Nei fy faen i he....... Det får være grenser for hvor mye ansvar man skal ta for andre voksnes lykke!! Mannen er voksen nok til å ta ansvar for eget liv. TS har sagt ifra hvordan hun føler, belyst hvilke porblemer han kan få, osv. Da får han jaggu være mann nok til å ta ansvar for eget følelsesliv. Det samme mener jeg gjelder hvis TS var en mann også. TS. Stå på, forsyn deg av livets goder, og ikke ha dårlig samvittighet. Jeg har selv vært i din elskers sko, dama ville/kunne ikke ha noe forhold med meg, hun visste jeg hadde følelser, men sa rett ut at det aldri kunne bli oss to. Men vi fortsatte å møtes, noen ganger fantastisk sex, andre ganger bare film og sofakos. Det var vondt og frustrerende å vite at jeg ikke kunne få henne, men gu så godt vi hadde det også. Angrer ikke et sekund, selv om jeg hadde vondt inni meg når det ble slutt på møtene våre. Men jeg er voksen nok til å ta ansvar for eget liv og lykke, og det gjelder å ta bevisste valg, ikke gå rundt og dagdrømme og håpe at det kan bli noe mere, selv om man har fått beskjed om at det ikke kan bli det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå