Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk plutselig lyst å pynte meg med en tattoo :gjeiper: men vil ikke at den skal sitte der hele livet mitt liksom. Har noen av dere erfaring med denne typen tatoveringen? Hvor i Oslo? Hvor mye koster det? Hvor lenge den holder seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg kan ikke svare angående pris og hvor det blir gjort, men med midlertidige tatoveringer er det sånn at de begynner å falme fort. Om du får en som skal vare i seks måneder, betyr ikke det at den sitter i fem-seks måneder, også begynner å falme, men at den begynner å falme relativt raskt etter du fikk den satt, slik at den er borte etter seks måneder. Så det du egentlig ender opp med er en svak tatovering.

Skrevet

Midlertidige tatoveringer i form av de som risses inn i huden og skal vare noen år, eksisterer ikke. Jeg fikk utført en slik da jeg var 15, ble fortalt at den skulle gå vekk etter 3-5 år og her sitter jeg 8 år senere med samme tatoveringen.

De som varer 6 mnder og slikt er jo et alternativ, men de blir jo falmete og stygge.

Gjest Grafica
Skrevet

Glem det. En tatovering er for livet. Det finnes ingenting som er midlertidige tatoveringer. Skal man ha den bort, må man til med laserbehandling, og det blir gjerne både dyrt og smertefullt.

Gjest Glør
Skrevet

"Midlertidige" tatoveringer er bare tatoveringer av dårlig kvalitet, som falmer fort, og som regel blir man aldri helt kvitt dem. Anbefaler å heller vente til man er helt sikker, og ta en ordentlig en.

Gjest Gjest
Skrevet

Hennatatovering er kanskje et alternativ. Aner ikke hvor lenge den holder.. Ellers så får du jo fine tattiser feks i Donald bladet!!

Gjest Gjest_Marmelade
Skrevet

hennatatovering varer i 3-4 uker mener jeg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg hadde hennatatoveringer et par ganger før jeg bestemte meg sikkert for om jeg skulle ta en ekte tatovering eller ikke. På meg varte de et par uker, men det kan jo ha sammenheng med at det var sommer...

Men som andre her sier, jeg vil heller anbefale deg henna om du bare skal prøve ut hvordan det er å ta en tatovering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...