Gå til innhold

Knipekoner/vaginalvekter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med knipekoner / vaginalvekter som trening for bekkenmuskulaturen?

Vurderer å kjøpe Aquaflex eller Quintet/Mabella, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Tar gjerne imot tips. :)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på så jeg henter opp denne.

Noen som vet? :)

Skrevet

Jeg har prøvd to typer, og ingen var noen særlig suksess for meg. Først bestilte jeg slike "smartballs", men de fikk jeg nesten ikke oppi engang. Så slike tunge i gullmetall fra nytelse.no, men de kom ikke ut igjen. Panikk spør du meg. Tror heller på helt vanlige knipeøvelser, har jeg funnet ut.

Gjest knip og knip
Skrevet

Jeg har prøvd 3 ting !

Smart balls : nå ja.. kan ikke si at de verken hjalp på knipinga eller at det var særlig godt.. De skulle jo omtrent gi orgasme om man knep godt nok.. vel ikke noe rulling der i gården..

dette egget med 3 "tamponger" i kjeramik. Vel de er gode, men du må ha litt muskler fra før for å få noe ut av disse. Har du det var de gode.. de ramlett rett ut første gangen, men etter hvert ble de bedre.

knipe øvelser : det beste hittil ! eneste er at det er lett å glemme ! Men lag deg en hemmelig kode på en lapp og heng opp 3- 5 steder.. badet, jobben osv. så tar du en rundte med 5 hver gang du ser lappen. 5x5 er 25 og da er du godt i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...