Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg logget inn på min side på altinn for å se på skatteoppgjøret. Men det står fortsatt ikke det ENDELIGE skatteoppgjøret. Er det noen der ute som det gjør det hos? eller som vet når den er ferdig beregnet. håper det er noen der ute som har lyst til å svare meg.

Endret av ellen :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på det samme...!

får håpe noen kan gi oss ett svar da :)

Skrevet

lurer på det samme så legger denne i mine innlegg :)

Skrevet

Skatteoppgjøret skal være klart 24.juni, så det er nok først da det dukker opp på Altinn

Skrevet

Har nettopp vært innom altinn for å se når de har lagt ut skatteoppgjøret der,og det har vært ca 7-12 Juni,helt fra 2005. Så det kommer tidligere på altinn. Mener man har fått en sms om at man kunne sjekke på altinn skatteoppgjøret.

Skrevet

takker for svar, det er jo ikke lenge til. Gleder meg

Skrevet
Har nettopp vært innom altinn for å se når de har lagt ut skatteoppgjøret der,og det har vært ca 7-12 Juni,helt fra 2005. Så det kommer tidligere på altinn. Mener man har fått en sms om at man kunne sjekke på altinn skatteoppgjøret.

hm.. det er jo ca nå det?

Noen som har vært inne og sjekket? Jeg har ikke. Er på jobb og har ikke alle de lusne kodene for å logge på. :lete:

Skrevet
hm.. det er jo ca nå det?

Noen som har vært inne og sjekket? Jeg har ikke. Er på jobb og har ikke alle de lusne kodene for å logge på. :lete:

Jeg sjekket akkurat nå, ingen forandring ennå.

Skrevet

Hvis noen har fått det på altinn kan dem ikke si i fra, det ville vært kjempe fint

Skrevet

Jeg har ikke fått noe på altinn.no.

Tålmodighet tålmodighet!!

Skrevet
Jeg har ikke fått noe på altinn.no.

Tålmodighet tålmodighet!!

tålmodighet hadde vært noe ja :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan vel ikke være så store overraskelser i skatteoppgjørene til folk på dette tidspunktet?

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan vel ikke være så store overraskelser i skatteoppgjørene til folk på dette tidspunktet?

Spørsmålet er jo om de har godkjent alle fradragene en har prøvd seg på.

Skrevet

Det er ennå ingen forandring på altinn hos meg :( hmmmm utolmodig jeg :(

Skrevet

Har det skjedd noe hos dere andre på altinn nå da?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nesten ingen vits i å spørre om dette daglig. De som har registrert mobilnummeret sitt vil få en sms når skatteoppgjøret er klart i Altinn.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er nesten ingen vits i å spørre om dette daglig. De som har registrert mobilnummeret sitt vil få en sms når skatteoppgjøret er klart i Altinn.

Ja.

Dette må være en av de verste "masetrådene", som har vært her.

Det kommer når det kommer.

Gjest Gjest_Tove_*
Skrevet
Ja.

Dette må være en av de verste "masetrådene", som har vært her.

Det kommer når det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...