Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg tok PADI open water sertifikatet i Australia for noen år siden, og har hatt kun noen få dykk i etterkant, ingen de siste to årene. Jeg kunne godt tenke meg å dykke mer, og har i den forbindelse noen sørsmål!

-Noen som har noen dykkesentre i Oslo-området å anbefale? Har hørt det skal være bra utover mot Drøbak?

-Kan jeg gå rett på AOW nå, eller må jeg oppfriske på en eller annen måte først?

-Jeg kjenner ingen andre som er interessert i å dykke, og har derfor ingen andre å dykke med. Vil dette bli et problem hvis jeg melder meg på dykketurer etc, eller er det vanlig at folk møter opp alene sånn at jeg ikke vil ha noen problemer med å få en buddy?

-Har folk flest eget utstyr, eller er det gode muligheter for å leie? Tenker på å kjøpe eget, men i og med at jeg for øyeblikket ikke kjenner noen andre i miljøet i tillegg til at jeg er uerfaren er det litt skummelt å bruke så mye penger på utstyr når jeg ikke har særlig peiling... Hvo mye må jeg regne med å betale for fullt utstyr?

Ble mye dette, håper noen kan hjelpe meg med! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_may_*
Skrevet

Hei.

Kjæresten min er med på både torsdagsdykk (sjekk facebook gruppen; torsdagsdykk) og siden: http://www.fue.no/fue_mambo/ Det er også en gruppe som møtes for å dykke ved Oslo på lørdager men husker ikke hvem som drifter det, men det finner du sikkert ut av via facebook el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...