Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Så Bertha og de andre partyløvene, hvor er dere ? Ligger dere på Kreta og slanger dere i solen ? ( Leses med misunnelig røst fordi jeg begynner på jobb igjen på mandag ) Vel, en liten en hadde vel ikke skadet ? Pærebrusen er grønn og uten banale bivirkninger. Vær obs på at den ikke er helt bivirkningsfri, men ingen blir grønne eller ender opp i buskene denne gangen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Som sagt - hold deg unna pærebrusen i buskekrattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #3 Del Skrevet 25. juli 2003 Det var buskene som hadde slik virkning på brusen ikke brusen som gorde at folk havnet i buskene, eller var det i buksene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 *Stood up* :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2003 #5 Del Skrevet 25. juli 2003 Synes jeg hørte noen som ropte.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2003 #6 Del Skrevet 25. juli 2003 JAAHHH!! Vil ha pærebrus! Masse pærebrus!! Og hvor er grillbeina ??? (og nei, jeg mener ikke den spiselige sorten ) Helt klar for fest jeg! *sofaengelen Nilma ser til at det er bekvemme sofaer med nyristede puter klar til alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2003 #7 Del Skrevet 25. juli 2003 Og hvor er grillbeina Du mener MANNEBEINA, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2003 #8 Del Skrevet 25. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #9 Del Skrevet 25. juli 2003 De er rett borti buskene de ! Slo feil et eller annet med fargen denne gangen også ! Har et fullt lager. Hikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2003 #10 Del Skrevet 25. juli 2003 *sniker seg bort i buskene og leter* "Næmen, heeeeei gutter.... Pærebrusen serveres rett rundt hjørnet her " Drit i fargene, Hilde KS, pærebrus er pærebrus! SLUUUURP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2003 #11 Del Skrevet 25. juli 2003 Så du har endelig låst opp lageret nå da, Hilde K S? Det var jommen på tide! Til tider har jeg hatt så abstinenser at det var like før jeg knabbet nøklene igjen. Bare redselen for å bli høyttrykksspylt som holdt meg fra det, ja... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #12 Del Skrevet 25. juli 2003 Har du spist hvitløk igjen ? Vel gutter og damer la oss kjøre i gang stereoen og dænse litt. Ole Ingvars passer vel til vårt selskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #13 Del Skrevet 25. juli 2003 Muuuh. Erre heer festen er? *hikk* Miiiihhhih ... Synes jeg høøørte den derre motorlyden isted jeg assa, det ekke Pittern som øvelseskjører på traktorn? *HIKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #14 Del Skrevet 25. juli 2003 Røøøød pææææærebruuus!!!!!!! *raaaap* :Kravle seg fram gjennom hekken-avatar: Oi... så flotte blomster... tror jeg må binde meg ein blomekrans gitt... Tro'kke Bertha vil akseptere det om jeg låner hennes... :momsegomle bamsemums: Viggo?? Viggo??? Viggo???? Hvor i alle bergensbaner har han gjort av seg nå da?? Poolboyen er på ferie... Er ikke Pitter'n her en gang?? Jeg lover :æresord: at jeg ikke skal grille dem, bare nyte :lygekors: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #15 Del Skrevet 25. juli 2003 LIVET ER HEEELT Tispa! DUUU KOOOM! :lokke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #16 Del Skrevet 25. juli 2003 Det der er ikke pærebrus Revetispa, det er Campari. Pittern er på traktoren igjen, lurer på hvordan en traktor kan være mer interessant enn oss fabelaktige engler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2003 #17 Del Skrevet 25. juli 2003 Er ikke Pitter'n her en gang?? Tulletispe! Følger du ikke med? Visst er vel Pitter'n her, jeg holder jo på å lokke ham og Brucegutten frem fra buskene! *drar litt i utringningen og blafrer med øyenvippene* Hjelp meg heller å lokke, så vi får litt fart i sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #18 Del Skrevet 25. juli 2003 Å jøss, hvem er det der ? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #19 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er reineste Dolly Parton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juli 2003 #20 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er reineste Dolly Parton! MOI?!? *drar litt ekstra* Mine er i hvert fall ekte... ....så hvis gutta ikke drar ræva med seg NÅ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå