Gjest Mia88 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Skal jobbe i hele sommer, og dra på ferie til Kina. Men har et sterkt ønske om å dra til syden også. Har lyst å dra til Alanya i begynnelsen av September, men det jeg lurer på er om det er lite turister da? Er strandene tomme, og utestedene stengt? Vil på festetur med ei veninne:)
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Skal jobbe i hele sommer, og dra på ferie til Kina. Men har et sterkt ønske om å dra til syden også. Har lyst å dra til Alanya i begynnelsen av September, men det jeg lurer på er om det er lite turister da? Er strandene tomme, og utestedene stengt? Vil på festetur med ei veninne:) Ville nok heller satset på vestligere deler av Europa. Begynnelsen av september vil du fortsatt finne både spanske og italienske turister i de respektive land.
Gjest Mia88 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Men mener du at turistene har forlatt Tyrkia da? Eller Agia napa kanskje?
galskap Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Men mener du at turistene har forlatt Tyrkia da? Eller Agia napa kanskje? jeg og typen var i tyrkia i slutten av september i fjord og det var masse turister=) vi var ikke på fest tur da men tror nok det er en del liv der fordet=) god tur!
Gjest SmallTalk Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Det er fortsatt mange som reiser til landene rundt middelhavet i september, så du blir garantert ikke alene der!
Pasha Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 var der i begynnelsen av sept for 2 år siden og det var fremdles en del turister der.. men mindre enn i slutten av juni. og alt er fremdeles åpent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå