Gå til innhold

Når er ferieperioden til "syden" over?

Anbefalte innlegg

Gjest Mia88
Skrevet

Skal jobbe i hele sommer, og dra på ferie til Kina. Men har et sterkt ønske om å dra til syden også. Har lyst å dra til Alanya i begynnelsen av September, men det jeg lurer på er om det er lite turister da? Er strandene tomme, og utestedene stengt? Vil på festetur med ei veninne:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Skal jobbe i hele sommer, og dra på ferie til Kina. Men har et sterkt ønske om å dra til syden også. Har lyst å dra til Alanya i begynnelsen av September, men det jeg lurer på er om det er lite turister da? Er strandene tomme, og utestedene stengt? Vil på festetur med ei veninne:)

Ville nok heller satset på vestligere deler av Europa. Begynnelsen av september vil du fortsatt finne både spanske og italienske turister i de respektive land.

Gjest Mia88
Skrevet

Men mener du at turistene har forlatt Tyrkia da? Eller Agia napa kanskje?

Skrevet
Men mener du at turistene har forlatt Tyrkia da? Eller Agia napa kanskje?

jeg og typen var i tyrkia i slutten av september i fjord og det var masse turister=) vi var ikke på fest tur da men tror nok det er en del liv der fordet=) god tur!

Gjest SmallTalk
Skrevet

Det er fortsatt mange som reiser til landene rundt middelhavet i september, så du blir garantert ikke alene der! :)

Skrevet

var der i begynnelsen av sept for 2 år siden og det var fremdles en del turister der.. men mindre enn i slutten av juni.

og alt er fremdeles åpent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...