Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg pleier å trene puls trening i ca. 22min og styrke i 15-20min, minst 3 ganger i uka. Og jeg pleier å ta 30min med mageøvelser når jeg har tid. Trener forresten etter trenings dvd'r. Hvor lang tid vil ta ca da, hvis jeg skal ned 5-7kg?
Chanel.No5 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Basert på dine opplysninger og generelt (alle er genetisk forskjellig) er det umulig for noen her inne å svare deg på dette..
Wiggins Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg pleier å trene puls trening i ca. 22min og styrke i 15-20min, minst 3 ganger i uka. Og jeg pleier å ta 30min med mageøvelser når jeg har tid. Trener forresten etter trenings dvd'r. Hvor lang tid vil ta ca da, hvis jeg skal ned 5-7kg? Det avhenger fullstendig av hvor mye du spiser, eller rettere sagt hvor mye du spiser kontra hvor mye du forbrenner. Hvis du med "pulstrening" mener utholdenhetstrening, der pulsen ligger på 60-80% av makspuls, så er 22 minutter litt lite. Selvsagt forbrenner du noe, men skal det monne bør du holde på en del lenger. Hvor mye lenger avhenger av om dette er jogging eller sykling. Jogging: Kanskje 40-50 minutter, sykling: 60-90 minutter. Om du trener styrke i 15 eller 20 minutter er et dårlig mål. Du bør heller ha en serie øvelser du gjør hver gang, slik at du kan se hvordan du utvikler deg. Trenger du virkelig å gå ned 5-7 kg da?
breathless* Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Enig med Lance, spørs jo hvor mye du tar inn av kcal i forhold til hvor mye du forbrenner. Og dersom du går jevnt og sakte ned i vekt blir jo vekta mer stabil og den holder seg lettere nede. Har du trent slik lenge, eller begynt med det siden du vil ned i vekt? Endret 1. juni 2009 av breathless*
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Takk for svar Spiser sånn passe sunt, men spiser en del sjoklade da, men skal slutte å spise så mye av det nå. Ja, jeg føler jeg trenger å gå ned i vekt, siden jeg har gått veldig mye opp i det siste. er 160cm og veier 57.. vil helst ned til 50.. Begynte med denne treningen for et par uker siden;) Men hjelper det om jeg trimmer 30min på trimsykkel hver dag itilegg til dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå