summerrain Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Vet noen her om en bikini som er fin for oss med små pupper? Helst bildeeksempler på en bikini som jeg kan få kjøpt... Syns dette er kjempevanskelig!
Gjest Carita Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Du er veldig heldig da, for små pupper kler de fleste bikinitopper Personlig synes jeg trekant- og halterneck-topper ser best ut. For å skape illusjon av større pupper er det jo bare å kjøpe en variant med uttakbare innlegg, eller drapering foran. Til små pupper er alt "lov"
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har kjøpt push-up halternet bikini på H&M. Veldig fin til mine små pupper i hvertfall. http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S Det er bilde av den i grønt på side 9 der.
Gjest Gjest_Mine_* Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 jeg synes denne er ganske fin, og klare farger er nydelig: https://www.ginatricot.com/#/product/25696259
breathless* Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Personlig synes jeg push-up bikini bare ser dumt ut når du har små pupper for det ser ut som du later som du har større pupper enn du har. Type 12 år gamle jenter som leker i midten av tjue årene. Men jeg synes heller trekant bikini eller tubetopp er mye finere, og ikke med mye innlegg. Vær fornøyd som du er så synes andre du er mye finere enn om du prøver å late som du har store pupper ved å ha i mye innlegg. Disse synes jeg er sinnsykt fine hvertfall. Sjansen er stor de ligger hjemme hos meg snart.. http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=752_SWIM
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Personlig synes jeg push-up bikini bare ser dumt ut når du har små pupper for det ser ut som du later som du har større pupper enn du har. Type 12 år gamle jenter som leker i midten av tjue årene. Der er jeg helt uenig. Trekantbikinier skjuler jo bare puppene og får det til å se ut som man ikke har pupper. Man får jo heller ikke store pupper av å ha pushup BH, ikke er det mye innlegg i de heller, men de fremhever de puppene man har istedenfor å skjule dem. 1
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Personlig synes jeg push-up bikini bare ser dumt ut når du har små pupper for det ser ut som du later som du har større pupper enn du har. Type 12 år gamle jenter som leker i midten av tjue årene. Men jeg synes heller trekant bikini eller tubetopp er mye finere, og ikke med mye innlegg. Vær fornøyd som du er så synes andre du er mye finere enn om du prøver å late som du har store pupper ved å ha i mye innlegg. Disse synes jeg er sinnsykt fine hvertfall. Sjansen er stor de ligger hjemme hos meg snart.. http://shop.hm.com/no/campaign?campaign=752_SWIM For mye innlegg er ikke pent, nei. Men synes det motsatte ser enda verre ut: Damer med svære pupper som skviser dem sammen i en (ofte) alt for liten push-up bh, og får kløften nærmest opp under halsen, mens halvparten "flyter" utenfor bh-en... Fysj!
Gjest gjestE Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har funnet en bikinioverdel som jeg trives godt med. Det er en brun trekant bikini som er vattert inni, og den er fra HM. http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S Gå inn på denne linken, og se på side 5. På det første bildet er det bilde av bikinien jeg snakker om. Den får hvertfall mine erter til ikke å se helt borte ut
Vera Vinge Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg syns en del av disse bandeau-bikiniene det er mye av nå, kan være fint til folk som er moderat utstyrt.
Miel Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er en 70/75B selv, og hiver meg på anbefalingen av trekant- og bandeautopper. Har en hel haug bikinier av den typen, og det er helt klart det som er mest flatterende for mine pupper. (Men de må være vatterte, ellers ser det ut som et par vrengte baklommer. )
Strix Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 I bikinisammenheng skulle jeg gjerne hatt små pupper. Synes jeg finner drøssevis med bikinitopper som bare dekker brystvortene omtrent(lett overdrevet, men dog). Jeg syns halterneck er veldig pent på de med små pupper.
Aurela Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg har små pupper, og prøvde i dag noen tube/bandeaubikinier, og da følte jeg at det lille som er ble skult/skvist sammen sånn at det så ut som om jeg ikke hadde pupper i det heletatt! Så jeg holder meg til halterneckbikiniene, der får puppene i det minset et lite løft og ikke bare blir skvist Endret 2. juni 2009 av Aurela
lille katt Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Beklager at jeg kupper tråden, men her er et tips til dere som vil linke til et konkret plagg: høyreklikk på bildet og velg properties/egenskaper. I boksen som kommer opp står det en URL/adresse til selve bildet, så slipper dere å linke til mye annet rart og forklare folk hvor de finner det dere ønsker å vise frem .
Ethereal Skrevet 2. juni 2009 #14 Skrevet 2. juni 2009 Når man bruker halterneck og trekantbikinier, ser det ut som man har veldig små pupper. Likevel har jeg oppdaget at dette er finest på meg, og jeg har 70B. Trikset er å finne en kjempekul bikini som du liker godt, gjerne i spreke farger eller i mange forskjellige farger. Gå for en kul bikini, ikke nødvendigvis en som framhever puppene dine, for sånt er vanskelig når man har små bryster. Disse syns jeg er kule og perferke for en fargerik sommer: Mange farger fra Gina Tricot Gul fra Gina Tricot Søt og mønstrete fra H&M Sort og hvit fra H&M Dyreprint fra H&M På denne siden er det også mange bikinier som passer for oss med små pupper
summerrain Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2009 Mange fine bikinier her, takk alle sammen:)
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. juni 2009 #16 Skrevet 2. juni 2009 Når jeg bruker sånne trekantbikinier så ser det ikke ut som jeg har små pupper, men det ser ut som jeg ikke har pupper i det hele tatt. De bikiniene som de med store pupper beskriver som dekker knapt brystvortene, skjuler på meg puppene totalt. Nå er det jo ganske stor forskjell på 70 a og 70 b, så jeg tror man har en del mye mer å velge mellom når man har b enn liten a.
Gjest Gaby Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Det jeg har funnet ut når det gjelder trekant/halterneckbikinier, er at det nytter ikke å kjøpe sånne hvor du kan "slide" trekantene bortover snora, om dere skjønner. De må sitte fast til hverandre midt på! (Og hele veien rundt) Da blir puppene dyttet litt opp og sammen, og bikinien holder seg fint på plass. Med de snor-bikiniene blir det som å legge tidligere nevnte lommefor over hver pupp
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Som mann vil jeg stemme for trekant-bikini. Eller aller helst, toppløs.
Gjest GjestE Skrevet 3. juni 2009 #19 Skrevet 3. juni 2009 Det jeg har funnet ut når det gjelder trekant/halterneckbikinier, er at det nytter ikke å kjøpe sånne hvor du kan "slide" trekantene bortover snora, om dere skjønner. De må sitte fast til hverandre midt på! (Og hele veien rundt) Da blir puppene dyttet litt opp og sammen, og bikinien holder seg fint på plass. Med de snor-bikiniene blir det som å legge tidligere nevnte lommefor over hver pupp Dette er jeg bare kjempeenig i :D Denne bikinien er slik som sitter på plass og presser puppene litt opp: http://shop.hm.com/media/products/705/DXL7...090_63_0954.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå