summerrain Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så flytt den gjerne:) Nå når det er så fint vær kunne jeg tenke meg å gå på piknik for å grille:) Derfor lurte jeg på om noen visste om dette er lovlig? Er så dårlig på lover og regler... Og vet noen hvor jeg kan kjøpe en fin billig piknikk kurv og kjølebag? Gjerne på nett! Kjølebagen trenger ikke være veldig stor, det kan veldig godt være en slags kjølepose... Og piknikkurven vil jeg helst ha lokk på, sånn skikkelig gammeldags en:D Alt av hjelp blir satt VELDIG pris på! Tusen takk for hjelpen på forhånd;)
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Her finner du kanskje noe? Picnickurv av den gammeldagse sorten.
hufsa! Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Heia,har alltid grilla på tur selv om det ikke er lov..Ringte å sjekka det opp for ett par år siden når det var på det tørreste og de sa;bare å grille men ha vann i nærheten og sett den på barfjell eller i sanden på stranda så er det ingen problem overhode!
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Alle kan gå tur i folks utmark i Norge, hele året. Man er selvsagt pliktig til å ikke skade naturen eller forsøple. Som bl.a. omfatter å ta med seg engangsgrillen når man går hjem. Utmark omfatter udyrket mark som strandområder, myr, hei, skog og fjell. Mange hytteeiere prøver å gjerde ute fotturister med svære gjerder rundt hytta og helt ned til strandkanten, men dette gjør de uten hjemmel i loven. Jeg setter meg gjerne på andres svaberg og soler meg (tynger ikke ned gjerdene deres, selvsagt, og sitter heller ikke opp i husveggene, heller). Gjerdene er der bare for å skremme bort folk. Ikke la det funke! Kos dere langs sjøen i sommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå