Gjest Gjest_randi_* Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Skal på ferie i en uke, en gang etter jul. Altså på vinteren. Siden det er bare en uke så blir det for langt å reise til tropiske strøk, som Asia eller Karibien. Og sør i Europa er det jo fortsatt "kaldt". Så jeg ser for meg Kanariøynene. Har aldri vært der, har alltid sett på det som litt harry (unnskyld på forhånd til folk som er uenige.) Noen som kan tipse om et flott, u-harry sted på Kanariøyene? Kombinasjonen by med shopping/uteliv og sol/strand er ønsket. Ser for oss å reise i februar/mars. Er det for øvrig noen feriesteder jeg glemmer? Hvor det er sommervarmt, og ikke mer enn 6 timer på fly, i februar/mars?
Black Eyed Susan Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Skal på ferie i en uke, en gang etter jul. Altså på vinteren. Siden det er bare en uke så blir det for langt å reise til tropiske strøk, som Asia eller Karibien. Og sør i Europa er det jo fortsatt "kaldt". Så jeg ser for meg Kanariøynene. Har aldri vært der, har alltid sett på det som litt harry (unnskyld på forhånd til folk som er uenige.) Noen som kan tipse om et flott, u-harry sted på Kanariøyene? Kombinasjonen by med shopping/uteliv og sol/strand er ønsket. Ser for oss å reise i februar/mars. Er det for øvrig noen feriesteder jeg glemmer? Hvor det er sommervarmt, og ikke mer enn 6 timer på fly, i februar/mars? Dessverre er de fleste stedene det du kaller harry, men de er jo ikke bare harry. Som regel er det forskjellige aktiviteter man kan finne på, og dermed styre unna det du anser som harry. Ta deg en tur dit å finn ut om det er bare en forestilling du har
Gjest TS Bibbi Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Hehe, jeg skjønner jo at absolutt alle stedene på Kanariøyene ikke er harry. Bare lurte på hvor man burde dra hvis man vil unngå det mest mulig, og kanskje et sted hvor det ikke vil være bare pensjonister... Tunisia og Egypt ja! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det, skal snarest sjekkes ut. Det er jo varmt og nært
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Kanariøyene er ikke værsikkert i feb/mars. Har aldri vært på noen av øyene, men har hørt mye om tenerife, en øy hvor man kan oppleve annet enn nordeuropeere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå