Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 For 20 år siden synes jenter på min egen alder at de var for gamle for meg. Jeg var ikke enig. I dag er jeg faktisk helt enig, jenter på min alder er for gamle for meg. Men jentene på min egen alder er ikke enig.
Gjest Gjest_kvinnen_* Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Vel, jeg synes menn på min egen alder er for unge og umodne for meg, så det passer vel egentlig bra. Som kompiser er det helt ok med jevnaldrende, men som kjærester har jeg oftest best kjemi med de som er noen år eldre enn meg. Samboeren min er 7 år eldre enn meg, vi har vært sammen siden jeg var 27. Nå er jeg 29, og han blir 36 senere i år. Kvinner som er like gamle enn han virker forresten eldre enn han.
aline Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 min erfaring er at det kommer helt an på personen. Han jeg liker, er faktisk 5 år yngre en meg, og er ikke for ung. Han synes heller ikke jeg er for gammel for ham. En kamerat av meg, er to år yngre en meg, tre år eldre en mannen jeg er interessert i, kameraten min er for ung for meg. Til tross for at han altså er eldre en ham jeg er interessert i. jeg har nok stort sett datet og vært sammen med menn som er eldre en meg, men ofte har det faktisk over tid vist seg at de har vært feil for meg, så det har jo ikke hjulpet noe at de er eldre. nei, fra å tidligere være enig med ts, så har jeg altså måttet innse at det har med personene å gjøre, ikke med alderen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Høres bare ut som du er blitt gammel gris. Et velkjent fenomen blant hannkjønn...
NoAngel Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 kjæresten min er 22... jeg blir 29 i juli,,, tror ikke han er helt enig med deg
Gjest TS Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Høres bare ut som du er blitt gammel gris. Et velkjent fenomen blant hannkjønn... Hva kaller vi jentene i mitt kull som tidligere bare ville ha gutter som var eldre da? Unge purker?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Hva kaller vi jentene i mitt kull som tidligere bare ville ha gutter som var eldre da? Unge purker? Rips eller lammekjøtt
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg foretrekker gutter på ca min egen alder. Faller omtrent aldri for gutter som er noe særlig eldre. De jeg møter nå er stort sett på min alder +/- 1-2 år. Jeg er 25.
Black Eyed Susan Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Det er veldig relativt fordi det kommer an på hvor like erfaringer dere har. Imidlertid er det en kjent sak at jenter modnes raskere i ten-årene, og det er vel kanskje derfor de syns du var for ung. Når årene går blir alderen mindre viktig, og man kan fint finne en av motsatt kjønn som er langt eldre, men mer umodne - eller da selvfølgelig også en som er yngr, men mer moden. Kulturelt sett er de mest vanlig at mannen er eldst. Jeg hadde aldri vært sammen med en yngre person da jeg ble sammen med en som var litt yngre enn meg. Det var litt rart for meg å tenke konkret på, men hadde ellers ingen betydning.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Rips eller lammekjøtt Jaja, men det høres jo veldig mye snillere ut da. Det er jo heller ingen som kritiserer dem for at de ikke gidder ha gutter på egen alder. Så hvorfor skal jentene ha rett når det passer dem å gå etter eldre gutter, mens guttene er slemme og "gamle griser" hvis de går etter yngre jenter i en alder da det plutselig har begynt å passe de jevngamle jentene å ha menn på egen alder?
Gjest gjestdeluxe 35 Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 For 20 år siden synes jenter på min egen alder at de var for gamle for meg. Jeg var ikke enig. I dag er jeg faktisk helt enig, jenter på min alder er for gamle for meg. Men jentene på min egen alder er ikke enig. Helt enig. Jevnaldrende menn og kvinner er ikke helt tingen for meg heller - mannen bør være noen år eldre enn kvinnen etter min smak.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har alltid hatt en greie for yngre menn. Er 29 år og har følelser for en liten sprett på 21 år. Han er så søt atte :rødme:
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. juni 2009 #13 Skrevet 1. juni 2009 Vi er like gamle ( 20år) eller jeg er 2 mnd eldre
babord Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Det har jo med personlighet å gjøre, altså med graden av modenhet, men den øker jo i mange tilfeller proporsjonalt med alderen Jeg er 20, og synes at mange jevnaldrende er umodne, men det fortsetter hos mange menn til de er over tredve.. Heldigvis har jeg funnet meg en moden noenlunde jevnaldrende samboer Det virker som om mange menn er desperate etter å få være barnslige så lenge som mulig, men den der ''gutteaktige sjarmen'' er ikke noe for meg.. Jeg vil ha en mann, ikke en søt gutt. De finnes i alle aldre forsåvidt.
robotkalle Skrevet 1. juni 2009 #15 Skrevet 1. juni 2009 Jeg vil ha en mann, ikke en søt gutt. De finnes i alle aldre forsåvidt. Ja, ikke sant. Menn som er menn og ikke smiler, ikke fleiper, ikke er søte, ikke er ufarlige og vennlige, de fins det jo i alle aldere, ettersom personligheten ikke forandrer seg. Så da må det være noe annet med alderen som virker tiltrekkende på damer. Er det spenningen ved å knulle pappaen sin? Er det følelsen av at en eldre mann passer på deg, og tar bedre vare på deg?
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 1. juni 2009 #17 Skrevet 1. juni 2009 Kjæresten min er 28, jeg er 22 - syns den aldersforskjellen er passe.. Eksen var 2 år yngre enn meg - vi var sammen fra jeg var 19 til rett etter jeg ble 21. Da vi var sammen syns jeg ikke han var umoden, tvert imot; veldig moden for alderen - spesielt til gutt å være. Etterhvert innså jeg likevel at han ikke var moden nok.. og vi gikk hver til vårt. Jeg er enig med flere her: Det går ofte mer på person enn på alder.
NoAngel Skrevet 1. juni 2009 #18 Skrevet 1. juni 2009 Kjæresten min er 28, jeg er 22 - syns den aldersforskjellen er passe.. . Jeg er enig med flere her: Det går ofte mer på person enn på alder. samme som hos oss.. bare motsatt mange syntes vi er rare...
MissStiles Skrevet 1. juni 2009 #19 Skrevet 1. juni 2009 Jeg liker eldre gutter. Kanskje ikke mer enn 5år eldre. Men jeg har også vært sammen med gutter som er yngre enn meg. Ikke mer enn 3år yngre. Men det kommer veldig ann på personen synes jeg.
Gjest MissBella Skrevet 1. juni 2009 #20 Skrevet 1. juni 2009 Jeg tenker 3år + - men det er ingen låst fasit. Også synes jeg at alder bare er et tall. Så lenge man har noe til felles og liker personen, så har ikke alder så mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå