Gå til innhold

Matche kjole, sko, sjal etc

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjolen er innkjøpt, det er en klassisk enkel brudekjole i ivory. Brudgommen skal ha sort dress, og enten blå eller sølvfarget vest/kravat. Jeg vet jo at vi kan gjøre hva vi vil, men vil gjerne ha noen innspill på hva dere tror blir finest; skal jeg matche sko og sjal med kjolen eller med vest/kravat. Mamma & svigermor mener at jeg må ha kjole/sko/sjal i ivory, og at alt annet vil se litt merkelig ut. Jeg tenkte kanskje at blå sko/sjal ville se stilig ut hvis han hadde blå vest/kravat.. Eller blir det bare rotete?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja det blir rotete, kjør hele stilen likt. altså samme farge i alt, skal det ikke matche eller?

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er nok på linje med de andre her.

Gjest D-shol
Skrevet

Gå for blå! Så kult at noen tør å tenke litt utafor boksen. Selv skal jeg ha farga sko, grønne om kjolen er hvit.

Synes det høres kjempestilig ut å matche vest/kravat jeg, da blir det balanse mellom dere. Har sett så mange par der bruden er hvithvithvithvit og brudgommen har sort dress og farger, de ser jo ikke ut som de hører sammen :sjenert:

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du ønsker å plukke opp det blå, gjør det med en detalj. F.eks. en blå sløyfe på skoen eller på vesken, et smykke med en blå sten, eller et blått bånd i buketten. Altså noe mindre enn skoene og sjalet. Det kan være veldig pent, og ordner dessuten også "something blue".

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Jeg ville absolutt gått for blå sko/sjal hvis brudgommen hadde blå vest/kravat. Spesielt siden jeg ikke bruker hvite sko selv, og dermed kunne sett for meg gjenbruk av sko/sjal hvis de var blå. Så lenge det er noenlunde like nyanser tror jeg ikke det vil se rotete ut, men det er vel der utfordringen ligger?

Sølvsko/sjal til ivory kjole tror jeg jeg ville styrt unna. Da vil det kanskje se ut som om du bomma på fargen??

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hvis du skal ha blå sko eller blått sjal, så synes jeg du burde gå for en av delene. Og er ikke ivory en litt gyllen farge? Da hadde jeg ihvertfall styr unna sølvfargede sko og sjal.

Skrevet

Jeg tror det blir fint jeg :) Synes personlig ikke alt må være hvitt, selv om det er fint det også. Tror man skal gjøre det man vil og føler for selv. Da får dere deres personlige bryllup, som speiler deres personligheter.

Jeg har hvit kjole, buketten skal være hvit og lys rosa, skal ha lys rosa sko, og disse fargene følger videre i bryllupet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...