Gjest ung kvinne Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Er det den fysisk tiltrekningen som mangler? Seksuell kjemi? Personlighet? Alder? Potensiell kjæreste har barn fra før?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 De jeg har dumpa etter bare 1 date er pga personlighet og kjemi. Den fysiske tiltrekningen er der gjerne allerede, man har jo sett fyren før man takket ja til å ta en øl. Alder og om han har barn fra før er stort sett også noe jeg vet før jeg går på date. Men blir man sittende på daten og høre på kjedelige historier, dårlig humor, ser tegn på uintelligens eller at han uttrykker noen verdier og meninger som er fullstendig motsatt av dine så takker man for seg etterpå. Er stemningen og kjemien litt dårlig så medfører det dalende interesse. Dette kommer veldig ofte av at fyren er superstressa og enten sitter og holder kjeft eller snakker som en foss om uinteressante ting. Om man ikke "klikker" og klarer å slappe av i hverandres selskap og snakke naturlig om interesser og ting som vi begge synes er gøy å snakke om så funker det ikke for meg.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Er det den fysisk tiltrekningen som mangler? Seksuell kjemi? Personlighet? Alder? Potensiell kjæreste har barn fra før? Vil aldri igjen gjøre tabben å innlede et følelsesmessig forhold til en kvinne. Som mann er en dømt til å tape. MEnn bør ikke innlede forhold til en kvinne om han kan bli farget i sine tanker og handlinger av det han føler for henne. Til det er foskjellen mellom menn og kvinners evne til å elske for stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå