Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Del Skrevet 1. juni 2009 Vi var jo bare venner jo, så plutselig kysset han meg og jeg skjønte ingenting, nå er det bare annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #2 Del Skrevet 1. juni 2009 Fordi han vil være noe mer enn bare venner. Det forandrer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 1. juni 2009 #3 Del Skrevet 1. juni 2009 1. Han er interessert i deg 2. Han vil være venner med fordeler 3. Han var full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2009 #4 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg vet! Når 2 venner kysser, så forandrer alt seg. Enten så finner man ut at man har følelser for hverandre og blir sammen, eller så blir alt ødelagt eller så er man heldig og kan fortsette å være venner. Jeg ble kysset av en venn av meg. Alt forandret seg fordi jeg visste ikke at han likte meg på den måten. Jeg følte ikke noe for han. Heldigvis så snakket vi om det og alt er som før, vi er venner. Bare venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Del Skrevet 1. juni 2009 hi her. Har fått noe rare føleser, tenker på det mye..blir bare litt redd min egen reaksjon, hadde ikke ventet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå