Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er svært kresen når det gjelder smak og har prøvd proteinpulver m/sjokolade og jordbær men syns dette var svært kvalmende. Så da lurer jeg på å prøve med banansmak, er det noen som har prøvd det? Og er det noe godt? Kan sikkert få andre tips til godt proteinpulver også viss noen har:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker whey tech har vært borte i andre smaker men jordbær er det eg liker har ikke smakt whey tech sin banan vet ikke om dei har det engang. Men har smakt banan protein pulver juck.

Jordbær eg synes det er so godt eg avogtil bare drikker det for smaken sin skyld når eg ikke trener eingang.

Skrevet

Jeg synes banan er kvalmende. Hvis du er kresen på smak kan det sikkert være litt vanskelig å finne et tilskudd du liker, men det kan jo være du finner noe som går greit nok. Smaken varierer veldig ut ifra hvem som produserer det, så det er bare å prøve ut forskjellige leverandører.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Signert. Send mailer til nettbutikker som selger kosttilskudd og be om smaksprøver. Det er de stort sett veldig behjelpelige med. Så finner du noe du liker :)

Skrevet

Jeg syns at protein pulver utblandet i vann smaker vemmelig. Mye bedre med melk :P

Skrevet
Er svært kresen når det gjelder smak og har prøvd proteinpulver m/sjokolade og jordbær men syns dette var svært kvalmende. Så da lurer jeg på å prøve med banansmak, er det noen som har prøvd det? Og er det noe godt? Kan sikkert få andre tips til godt proteinpulver også viss noen har:)

Protec proteinpulver med jordbærsmak er det eneste jeg har syns smakt godt, har en helt ok ikke kunstig smak...

Skrevet

Synes alle proteinpulverene jeg har smakt har vært altfor søte jeg. Må blande mye mindre pulver i væska for at jeg skal kunne drikke det.

Enkelte nettbutikker har porsjonspakker som man kan kjøpe. Gymgrossisten feks har dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...