Gå til innhold

den maten, den maten..!

Anbefalte innlegg

Gjest matmomsen
Skrevet

jeg prøver å gå ned noen kilo som jeg har gått opp i år. jeg er flink til å trene og får til det, trener 3-4 ganger i uka.. men problemet er denne maten da. den som holder meg tilbake. mat er jo så godt! spiser ikke så sykt mye egentlig, og jeg er ikke overvektig, men har noen kilo for mye nå.. og er så vanskelig å klare å holde igjen på maten. skjokolade frister selvfølgelig også, men dette er ikke det vanskeligste. jeg er flink til å spise grønnsaker og frukt. har ikke et dårlig kosthold heller, for spiser variert. men spiser litt for mye til hvert måltid kanskje. og særlig hvis et er en veldig god rett.. blir ofte overmett, og angrer etterpå! må rett og slett få bedre selvdisiplin!

flere som har det slik? vanskelige greier denne slankinga altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser proteinrik mat, og lassevis med grønnsaker. Begge deler metter, og grønnsaker kan du spise veldig mye av uten at det utgjør særlig mange kalorier.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg spiser proteinrik mat, og lassevis med grønnsaker. Begge deler metter, og grønnsaker kan du spise veldig mye av uten at det utgjør særlig mange kalorier.

hvordan grønnsaker spiser du da? kjenner jeg blir lei gullrøtter etterhvert.. også er jeg mest glad i rå grønnsaker...

Skrevet

Jeg er veldig glad i stekte grønnsaker. Bruker mye løk, champignon, paprika, squash, hvitløk osv.

Skrevet

Skjønner deg godt.

Jeg og samboeren har spist retter til 3-4 personer, og der sitter vi da trøkt inn en haug med mat, og omtrent ikke klarer å røre på oss etterpå i sofaen og ender med å sovne fordi vi er så mette...

Vi gjorde en avtale om å lage maten som vanlig, men å spise 1/3 av den UANSETT hvor godt vi liker det. Så har man samme gode maten til neste dag, + at du sparer penge rpå å kjøpe mindre middager =)

Nå går det fint !=) Magen har vel vendt seg til mindre posjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...