Gjest Marlo Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Rundt St.Hans for noen, andre får det vel i Oktober om jeg ikke husker feil
krusedull Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Slutten av juni for de fleste, men bl.a. de som har enkeltpersonsforetak (og deres ektefeller) får i oktober en gang. Sjekk Skatteetaten. Her står det masse: Når kommer skatteoppgjøret? Endret 1. juni 2009 av krusedull
Alison Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Skulle det ende opp med streik i det offentlige vil skattepengene bli forsinktet.
Sofie1 Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 De kommer nok i slutten av juni. Selve oppgjøret kommer ca St. hans så kommer pengene noen dager etter.
Black Eyed Susan Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har fått de rett før St.Hans mange år på rad.
ellen :) Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har fått de rett før St.Hans mange år på rad. men når får vi se det endelige oppgjøret på alltin sine sider da?
Black Eyed Susan Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 men når får vi se det endelige oppgjøret på alltin sine sider da? Det vet jeg ikke.
Sofie1 Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 men når får vi se det endelige oppgjøret på alltin sine sider da? Ja - leverer man på Altinn så mener jeg at man vil få oppgjøret der også. Mener jeg gjorde det i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå