Gjest Miley Skrevet 4. juni 2009 #21 Skrevet 4. juni 2009 Hva betalte du og hvor fort var det mulig å få kjolen?
Lillefleur Skrevet 4. juni 2009 #22 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Veldig fin kjole! Edit: skrivefeil Endret 4. juni 2009 av Lillefleur
Minnimusepus Skrevet 4. juni 2009 #23 Skrevet 4. juni 2009 Hva betalte du og hvor fort var det mulig å få kjolen? Betalte snaue 1000,- De kan ta det som hasteordre tror jeg, da betaler en vel en hundrelapp ekstra. Da har du den vel garantert innen halvannen uke tenker jeg!
Gjest Miley Skrevet 4. juni 2009 #24 Skrevet 4. juni 2009 Bestilte du fra sidene deres eller sendte du inn bilde?
Gjest Miley Skrevet 4. juni 2009 #26 Skrevet 4. juni 2009 De skulle ikke ha noe ekstra for det? Nå fikk jeg lyst å prøve det jeg og. Kan de sy hvilken som helst kjole bare du har bilder?
Minnimusepus Skrevet 4. juni 2009 #27 Skrevet 4. juni 2009 De skulle ikke ha noe ekstra for det? Nå fikk jeg lyst å prøve det jeg og. Kan de sy hvilken som helst kjole bare du har bilder? Nei, ingenting ekstra, og de tar heller ikke noe ekstra for å sy etter mål, det måtte jeg gjøre med den siste kjolen pga magen De kan nok sy hvilken som helst ja, bare send de en mail å spør! Du får ganske fort svar også, tidene er jo litt anderledes der nede enn her..
Gjest Miley Skrevet 4. juni 2009 #28 Skrevet 4. juni 2009 Nei, ingenting ekstra, og de tar heller ikke noe ekstra for å sy etter mål, det måtte jeg gjøre med den siste kjolen pga magen De kan nok sy hvilken som helst ja, bare send de en mail å spør! Du får ganske fort svar også, tidene er jo litt anderledes der nede enn her.. hvordan gikk du fram da? sende du bare en mail? Hva skrev du da? *blånn*
Minnimusepus Skrevet 7. juni 2009 #29 Skrevet 7. juni 2009 hvordan gikk du fram da? sende du bare en mail? Hva skrev du da? *blånn* Sendte de bare en mail ja, og spurte om de kunne sy andre kjoler enn de de har på bildene, og det kunne de! Så var det bare å overføre penger, sende bilder av kjolen pluss mål Ganske enkelt egentlig, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå