Gå til innhold

9 aug.-bruder


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan går det med forberedelsene, er det meste under kontroll? Tror det meste er klart her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei,

Mangler en god del, skal få ordnet dette til helgen. Nervene er i helspenn og jeg er nok litt bitchy :x om dagen... Godt at sambo er så snill og forståelsesfull... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med siste detalj planlegging, og prøver å sette opp en kjøreplan for dagene frem til bryllupsdage og selve dagen. :hjerte:

Skal ringe presten på mandag og avtale møte med han. Har prøving av kjolen 31/7, prøvetime hos frisøren 2/8, og resten skjer i uke 32.

Det største problemet nå er faktisk at vi ikke kan bli enige om noen av oss skal bytte navn... :oops:

Jeg har egnetlig ikke lyst til å bytte til hans etternavn for det er et veldig vanlig et. Så tenkte jeg at jeg kunne ta det som mellom navn, og "gi" det som en overraskelse sammen med morgengaven. Men nå vil han ha dette avklart før bryllupsdagen. Noen tips om hvordan jeg skal håndtere det? :forvirra:

Lykke til alle 9. august bruder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Tror vi har det meste under kontroll. Det viktigste i alle fall. Har også en del som må ordnes siste uken, men vi får ta litt av gangen. Er overraskende rolig, men nervene kommer nok når det nærmer seg.

I dag har vi fått de første gavene, så nå føles det virkelig som om bryllupet nærmer seg. Litt rart å tenke på... Vi reiser bort noen dager nå, så da er det enda kortere tid igjen når vi kommer tilbake.

Lykke til med siste innspurt :P

Kaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 små uker igjenn................. :D

Presten har feri, så han trffer vi i begynnelsen av uka vi gifter oss.Litt sent men....

Kirkeprogram gjenstår.

Ei til å legge sminken

Tror og håper vi ikke har glemt noe mer.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet nå er faktisk at vi ikke kan bli enige om noen av oss skal bytte navn... :oops:

Jeg har egnetlig ikke lyst til å bytte til hans etternavn for det er et veldig vanlig et. Så tenkte jeg at jeg kunne ta det som mellom navn, og "gi" det som en overraskelse sammen med morgengaven. Men nå vil han ha dette avklart før bryllupsdagen. Noen tips om hvordan jeg skal håndtere det? :forvirra:

Uhm, må ikke dette være avklart før dere leverer inn papirer til prøvingsattest da? Der skal du jo skrive hva begges navn etter vigsel skal være. Hva skrev dere der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det sto ikke det på skjemaet vi fylte ut. Tror det er en nyere eller eldre versjon av skjemaene. Og de ble sendt inn for 2 uker siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...