Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lhinn
Skrevet (endret)

hei!

nå har jeg prøvd å google dette tema og søkt her inne på KG, men finner ingen eksakte svar. starter derfor en ny tråd. Kan også nevne at jeg har lest på pernilleinfo, men er fortsatt usikker.

Bruker FertilityFriend (FF) for å følge syklusen min og der kan jeg føre opp sekret. Har ikke brukt dette før, men tenkte jeg kunne begynne å føre inn nå.

På sekret (cervical fluid) er det flere valg, deriblandt watery og creamy. Jeg hadde igår og idag mye sekret (kaller det vel egentlig utflod), som var hvitt (unormalt mye, det så og si "drypper" ned i do da jeg "presser"). det var tynt, men jeg kunne strekke det litt (kun ett par mm), altså ikke i nærheten av så "elastisk" som EL slim. Det var ikke sticky/klissete. Etterhvert som jeg strekte mer på det ble på en måte hvitfargen mer og mer borte, på en måte "tørket ut??" dette var vanskelig å forklare, men skjønner dere?

det jeg nå lurer på er om dette går under watery eller creamy? det var jo tynt som vann, men hvitt som krem. :fnise: dette ble mye detaljer, men det er vi vel vant til inne her blandt prøverne..

Kan samtidig spørre dere som bruker FF, har dere VIP eller basic medlemskap? jeg er fortsatt i min trial periode, og er usikker på om jeg trenger VIP. Bruker det for å føre inn tempen min.

Tusen takk for din ekspertise! :sol:

Endret av Lhinn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Watery er tynt, og kan være blankt eller hvitt (som melk nesten). :)

Sticky er ikke sånt som kan strekkes, kan føles nesten litt som savkt lim, kanskje...

Creamy kan være hvitt eller kanskje mer gult.. Og er tykkere enn watery.

For å si det sånn: Sticky er tørrere enn creamy som er tørrere enn watery. Og så er det jo elslimet da, som ligner på eggehvite. Husker ikke hva ff kaller det i farta.

Hadde VIP! Er jo som trial perioden - basic har nesten ingen funksjoner... Ikke den samme greia med å analysere og sånn på basicen. Mye kjedeligere. Ikke sikkert vip er nødvendig, men moro jaffal ;)

Gjest Lhinn
Skrevet

takk for raskt svar erle!

hm. synes det er vanskelig å si.. utifra pernilleinfo sine sider så ser jeg nå at det ligner egentlig veldig på creamy (bildet), så jeg fører det opp som dette inntil videre.

tihi, nå fikk jeg jammen meg 42pts på "Early Pregnancy Signs". merker at jeg skal ta dette med en STOR klype salt :fnise:

ha en solfyllt dag jenter :sol:

Skrevet

Jeg ville tolket det som "creamy", men det kommer vel an på om fløten er pisket eller ikke? :gjeiper:

Kjøpte VIP på FF siste syklus.. for et halvt år fremover. Og vips, så trengte jeg den ikke lenger. Hadde det vært mulig å overføre så skulle du fått mitt medlemsskap!

Ikke for å sette griller i hodet på deg, men den type utflod som du beskriver var et av mine første graviditetstegn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...