Kaktus Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 Er det noen som kan anbefale en god fuktighetskrem for blandingshud?
Gjest Virvel Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Shiseido moisturizing gel cream. (Vi trenger en tommel-opp-smiley!)
starie Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Skin Smoothing Cream og Active Moist fra Dermalogica er kjempefine. Er huden din blandet/tørr ville jeg brukt Skin Smoothing Cream, er den blandet/fuktfattig ville jeg brukt Active Moist.
Pusekatt Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 Hydro Urgency fra Helena Rubinstein for kombinert/fet hud bruker jeg, og den er helt super! Jeg har typisk T-sone-hud, med fetere partier i panne, nede, hake-området. Hydro Urgency gir plenty av fuktighet, uten å bli fet (gele).
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Hvor mye koster Shiseido og HR - kremen? Tuben med Serum control mosturizer fra Garnier Synergie pure synes jeg er grei. Jeg har ikke alltid råd til å unne meg luksusvarer.. Det jeg liker ved den, er at den er "fet" - men huden føles ikke så fet og blank etterpå. Kremer for blandingshud (gel-typer) gir ofte ikke nok fuktighet til huden min - selv om jeg har fet hud/kviser...
Lillebi Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Og så var det jeg som glemte å logge meg inn igjen etter at jeg var blitt koblet fra.. Ellers så gir jeg en stemme til Shiseido. Jeg har fått produkter av Shiseido tidligere som jeg var veldig fornøyd med..
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2003 #8 Skrevet 12. oktober 2003 Bruker Active Moist og er kjempefornøyd. Tuben kunne godt vært litt større.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #10 Skrevet 12. oktober 2003 :thumbs-up: Det gjekk ikke nei.. :oops: :thumbs-up Går sikkert ikke nå heller,men jeg fårsøker jeg.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå