Gå til innhold

Hva er så spesielt med VOLUSPA duftlys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De koster jo en liten formue, og fra tid til annen ser jeg de i ukeblader. Men hva er så spesielt med dem egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Design? Merkevare? Markedsføring? bladene kan få betalt for å skrive om akkurat de lysene.

Skrevet

Ja, og alle de tre overnevnte er nok virksom i dette tilfellet, det skjønner jeg også. Vet ikke helt om jeg tror bladene får betalt for å skrive om dem. Kanskje en vareprøve, men...

Rundt 300 kr for et duftlys er ganske avskrekkende. Og jeg vet jo ikke om andre ting voluspa lager heller.

Men er det noen som kan si noe om hva som gjør at de kan ta 300 kr for et lys?

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Mone_*
Skrevet

De er verd hver krone. Så deilig å gi bort i gave når du vet at duften er fantastisk og de brenner så lenge, 85 timer! Luksus på en grå regnværsdag som i dag

Skrevet

Et kjapt søk så finner man ut;

"Voluspa duftlys er ren nytelse og luksus. Disse enestående produktene er resultat av fire års utviklingsarbeide og tester av flere typer forskjellig voks. Duftlysene fra Voluspa er inspireret av gamle tradisjoner som har gått i arv fra Europas klassiske lysstøpere. Hvert lys støpes for hånd med en tradisjonell teknikk. Voksblandingen består av de samme høyraffinerte parafinvokser som brukes i kosmetikk.

Voluspas dufter er generøse, fyldige, sensuelle og ikke minst unike. De ulike duftlag avsløres efterhvert som lyset brenner. Takket være mange års erfaring med duftkomponenter og naturlige eteriske oljer kan Voluspas produktutviklere skape kreative dufter som holder uvanlig lenge. Hvert lys består av flere lag overraskande diskre noter som varsomt "blomstrer" mens lyset brenner."

Så de skal vel kanskje få betalt for de fire årene med utvikling :fnise:

• Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet

de er MAGISKE. jeg er fattig student og MÅ bruke 300 kroner på dem. det lukter helt fantastisk selv flere timer etter du har blåst det ut. trenger forsåvidt bare la det brenne i 5 minutter og hele huset lukter!!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

De lukter fantastisk! Jeg har ikke funnet noen duftlys som lukter så godt som dem. Man trenger som nevnt før bare brenne dem noen minutter så lukter hele rommet deilig i timesvis. Da varer de veldig mye lengre enn andre duftlys.

Endret av Sunshine
Skrevet

De lukter godt, da! Eier ikke et selv, men har luktet på forskjellige duftlys fra dette merket og de lukter temmelig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...