ciba Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 hei nå har jeg lett å lett på nette etter leie hytte på årmål. men finner det ikke noen vei, er bare regler for det, jeg finner, ellers er det bare uke leie, men vi har lyst å leie i et år, å se om vi trivest med det, noen som vet hvor jeg kan lete på nette etter det??
LukaFrost Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hvis du skriver skikkelig topic og legger innlegget ditt på rett sted, så har du større sjangs for å svar.
Kamikatze Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hva betyr topic ?? Emne (overskrift) Slik det står nå, er det kun de som blar i siste meldinger og de som søker på hytte som finner tråden. Ikke engang de som søker på åremål finner den. Rett plassert og med korrekt overskrift, er det større sjanse for at de som har, eller har peiling, får øye på tråden. Og når emnet er såpass smalt som det er, trengs større grad av synlighet enn andre mer vanlige ting som "hvemsomhelst" kan svare på. Endret 1. juni 2009 av Kamikatze
galskap Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 finn.no:P stedet for alt. har funnet hytter der som leies ut på åremål=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå