Gjest MooCow Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har blitt litt hekta paa styrketrening, og har lyst til aa skaffe mer utstyr slik at jeg kan ta i litt mer. Jeg trener da altsaa hjemme og har veldig liten plass. Kan dette settet vaere et lurt kjøp? Eller bør jeg gaa for noe tyngre? Jeg har ikke trent styrke regelmessig mer enn en maaned saa jeg er ikke rasende sterk enda. Er det evt. noe annet jeg burde skaffe meg? Jeg har strikk, et par lette manualer, matte og ball allerede.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Det settet ser greit ut, du kan kjøpe flere vektskiver etter hvert også.
Chanel.No5 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Synes det ser bra ut! Ypperlig at en kan kjøpe mer vektskiver etterhvert for å øke
Wiggins Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har blitt litt hekta paa styrketrening, og har lyst til aa skaffe mer utstyr slik at jeg kan ta i litt mer. Jeg trener da altsaa hjemme og har veldig liten plass. Kan dette settet vaere et lurt kjøp? Eller bør jeg gaa for noe tyngre? Jeg har ikke trent styrke regelmessig mer enn en maaned saa jeg er ikke rasende sterk enda. Er det evt. noe annet jeg burde skaffe meg? Jeg har strikk, et par lette manualer, matte og ball allerede. Jeg kikket på linken din, men til husbruk tror jeg denne gir deg mer for pengene: http://www.tvshop.com/NO/products/25/182 Siden du bruker kroppen som vekt og varierer belastningen med vinkelen på platen du sitter på, har du større variasjonsmuligheter enn med apparater der du må ha forskjellige vektskiver, noe som kan bli dyrt etterhvert. Til slutt vil jeg bare presisere at jeg ikke har noe som helst med TV-shop å gjøre, mesteparten av det de selger synes jeg er tullete og tildels latterlig, men Total Gym ser bra ut.
Gjest MooCow Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Jeg kikket på linken din, men til husbruk tror jeg denne gir deg mer for pengene: http://www.tvshop.com/NO/products/25/182 Siden du bruker kroppen som vekt og varierer belastningen med vinkelen på platen du sitter på, har du større variasjonsmuligheter enn med apparater der du må ha forskjellige vektskiver, noe som kan bli dyrt etterhvert. Til slutt vil jeg bare presisere at jeg ikke har noe som helst med TV-shop å gjøre, mesteparten av det de selger synes jeg er tullete og tildels latterlig, men Total Gym ser bra ut. Den saa jo grei ut den, men jeg har rett og slett ikke plass. Bor i en bitteliten leilighet med ett soverom ser du. Men takk for tipset anyway.
Gjest MooCow Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Det settet ser greit ut, du kan kjøpe flere vektskiver etter hvert også. Synes det ser bra ut! Ypperlig at en kan kjøpe mer vektskiver etterhvert for å øke Da blir det nok noe saant. Skal nok klare aa faa plass til noen vektskiver!
Waina Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Det settet du har sett på er kjempebra. Du kan trene hele kroppen med et sett med manualer (jeg har noe lignende).
Wiggins Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Den saa jo grei ut den, men jeg har rett og slett ikke plass. Bor i en bitteliten leilighet med ett soverom ser du. Men takk for tipset anyway. Den kan brettes sammen og blir da omtrent som et stort strykebrett. Hvis du ikke har plass til det har du en virkelig liten leilighet. :gjeiper:
Gjest MooCow Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Den kan brettes sammen og blir da omtrent som et stort strykebrett. Hvis du ikke har plass til det har du en virkelig liten leilighet. :gjeiper: Lurt da. Den er jo ikke ekstremt liten, men den er temmelig stappet som det er.
Gjest MooCow Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Det settet du har sett på er kjempebra. Du kan trene hele kroppen med et sett med manualer (jeg har noe lignende). Men trenger man egentlig den lange stanga til aa begynne med? Man kan vel gjøre det meste med et par manualer? Jeg lurer paa om jeg skal kjøpe et dyrere sett med bare manualer til og begynne med, og heller kjøpe mer utstyr etterhvert.
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville brukt stanga til knebøy og markløft, de beste øvelsene for rompetrening. Mye man kan bruke manualer til, men så er det kanskje noen øvelser man foretrekker stang, men det er jo en smakssak. Abefaler stanga
Gjest MooCow Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg ville brukt stanga til knebøy og markløft, de beste øvelsene for rompetrening. Mye man kan bruke manualer til, men så er det kanskje noen øvelser man foretrekker stang, men det er jo en smakssak. Abefaler stanga Ja det er jo sant. Man kan vel gjøre de øvelsene med manualer ogsaa, men det blir kanskje ikke helt det samme. Det blir nok det billige settet uansett. Det kan jeg kjøpe i dag. Jeg liker ikke aa vente ... Vil trene naa! Endret 3. juni 2009 av MooCow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå