Gå til innhold

Fottballtrener

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en sønn som var med kameraten og faren hans hans på fjelltur. På bilturen hjem skal faren ha sagt "ja, nå skal du vel hjem å tømme pungen, gutt" på en litt fleipende måte. Jeg synest det var veldig upassende sagt. Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en sønn som var med kameraten og faren hans hans på fjelltur. På bilturen hjem skal faren ha sagt "ja, nå skal du vel hjem å tømme pungen, gutt" på en litt fleipende måte. Jeg synest det var veldig upassende sagt. Hva synes dere ?

Han er bare 13 år gammel.

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Synes det var upassende. Nå vil jeg tro det er stor sannsynlighet for at mannen forsøkte seg på en "kul" kommentar og at det skar seg, og ikke at det lå så mye i det som ble sagt. 13-åringer ønsker jo gjerne å være litt eldre enn de er (regner med du vet det :gjeiper: ), og for mange voksne er det vanskelig å vite hvordan de skal snakke til dem.

Endret av nobilian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...