Gå til innhold

ett par spm om trening:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spiser mindre og mindre og legge rpå meg mer og mer! Tenkte jeg skulle sette av FASTE spisetider heretter. Hver 2,5 t Hva tror dere? Da spiser jeg 5 ganger om dagen.

Bruker også ellipsemaskin forbrenner 200kcal hver dag på den.

Er det veldig lite? Blir så sinnsykt sliten av den og vil ikke bli lei. Forbrenner først 100 også 100 til på kvelden.

en ting til, jeg får bare store muskler i armene (trener dem aldri) man kan kanskje kalle det ett luksusproblem, men jeg vil virkelig ikke ha synlige muskler! Er ganske liten og vil ha tynne! Hvordan får man tynne armer og ikke musker/store armer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Punkt

1) Det å spise ofte er en smakssak. Det har ikke noe å si fra eller til, men skader ikke å prøve

2) 200 kcal er ganske lite ja. Hva ser 200 kcal ut som? men det er mye bedre enn å ikke gjøre noenting! Men jeg ville nok prøvd å supplere det med annen trening, for eksempel et styrkeprogram.

3) Armene krymper når fettprosenten gjør det. Å ha "store" armer med lav fettprosent er svært vanskelig for damer, og mange blir overrasket over hvor smale både armer og lår blir når fettprosenten kryper nedover, selv om man er muskuløs fra før.

Gjest Gjest
Skrevet

Å herreguuuuud!! 200kcal er jo ingenting!!!!!!

Hvorfor viste du meg den siden.. Den gode samvittigheten min ble plutselig ikke så god lenger: hehe

Takk for svar:)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Tenk ikke sånn :) Tenk heller

*) Litt trening er bedre enn ingen trening

*) Finn grønnsaker med lite kcal, og fyll opp tallerkenen :D som du så fra bildene, man kan spise MASSE grønnsaker for så mye kcal det er en del andre ting!

Skrevet

For å gjøre det om til et mer positivt syn, sparer du 200 kcal om dagen i forhold til det du gjorde før da f. eks så er det 8 kg i året. Som du sa, 200 kcal er ikke så mye, er det vel? ;)

Skrevet
Å herreguuuuud!! 200kcal er jo ingenting!!!!!!

Hvorfor viste du meg den siden.. Den gode samvittigheten min ble plutselig ikke så god lenger: hehe

Tenk for all del ikke som dette.Kjør en eller to dobble økter i uken om det er ønskelig å brenne mer...

Trening er også bra for å holde en god helse og det må vel også være en viktig faktor for å fortsette med det du nå gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...