Gjest TS Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Etter å ha prøvd Dove sin nye (?) serie med dusjsåpe, bodylotion og deo med agurk/green tea, har jeg fått ordentlig sansen for den lette og friske lukten. Skulle gjerne hatt andre/flere produkter som lukter tilsvarende. Tenker da på eks rensekrem/rensemelk, skrubbekrem, andre dusjsåper og gjerne en parfyme (ikke ekte parfyme nødvendigvis) med tilsvarende lukt. Finnes dette? Mener at jeg hadde en rensemelk fra body shop for mange år siden, men denne er sikkert ikke lenger tilgjengelig. Har søkt og søkt på nettet, men resultatet er omtrent lik null. Ønsker meg særlig en "godlukt" med lett, frisk agurkaktig sommerlukt. Noen som har tips?
Hilde Christina Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Toner som lukter agurk er ihvertfall Ole Henriksens Cucumber Lotion.
Gjest Gaby Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Marc Jacobs Splash Cucumber Har ikke luktet på denne selv, men har den som heter Grapefruit i samme serie. Beste parfymen jeg noen gang har hatt! Har luktet på flere av de andre duftene, og de er veldig lette og friske!
Gjest TS Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk for svar begge to - nå ble jeg kjempeglad. Tar turen innom et parfymeri så fort jeg har mulighet.
Gjest tk Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Estee Lauder sin DayWear Plus dagkrem (med spf 15?) lukter herlig agurk - i tillegg til at det er en meget bra krem (har normal hud, har en som har tørr/flassete hud som bruke den for tørr hud - løste problemet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå