Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Trenger nye støvsugerposer og lurte på noen her har erfaring med www.stovsugerposer.no? Levering, betaling osv. Er de seriøse? Takk.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har bestilt derfra, kjapt og greit og ikke noe tull.
melona Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Enig med gjesten over. Kjapt, greit og smertefritt. Hadde posene i posten noen dager etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Det lurer jeg også på. Er det originalposer?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Posene er vel ikke orginale, men de er sterke. Det er et seriøst firma! Jeg fikk poser derfra en gang i halvåret før. Posene mine passet ikke helt støvsugeren min, men jeg tenkte at jeg ikke kan forvente alt for den prisen. Etter et par forsendinger ringte en mann og sa at posene mine passet vel ikke. Joa, sa jeg, må bare klippe til festekanten litt. Han unnskylte veldig og sa de har sendt meg feil poser, så jeg fikk neste forsendelse gratis.
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 I kjøpar posane fra eltema.no de er billigst, 80 kr billigare en min lokale butikk
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Men posene er ikke originale er de?? Det lurer jeg også på. Er det originalposer? Nei, posene er ikke originale, med den følge at de ikke tetter godt nok ved hullet. Vi måtte ha vår støvsuger til service for å få renset ut av den støv som kom inn i motoren. Posene er også veldig tynne, men det er vel av mindre betydning. Synd de ikke selger originalposer, for konseptet med å få posene hjem i postkassa er jo veldig greit.
Gjest Anne M. Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 I kjøpar posane fra eltema.no de er billigst, 80 kr billigare en min lokale butikk elektrokjeder tjener grovt på dette, kjøper selv også støvsugerposer fra eltema.no, fikk sånn microfiber poser også. Aldri hørt om nedis poser men de er jeg kjempefornøyd med
Gjest Gjest_Arna_* Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 elektrokjeder tjener grovt på dette, kjøper selv også støvsugerposer fra eltema.no, fikk sånn microfiber poser også. Aldri hørt om nedis poser men de er jeg kjempefornøyd med De er dyre og de har kun til sine nye modeller, kankje de har til min gamle rowenta jeg har lett og lett etter poser til:)nytt for meg med billige støvsugerposer på eltema.no det at en en slipper og lete det er vel det beste
Krista83 Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker kun originale poser da jeg vet at disse passer 100%. Vet hva en forhandler tjener på posene for jeg har selv jobbet for en, men likevell så betaler jeg for de originale. Om det skulle hende noe med motoren feks. innen garantitiden så kan det være at levrandøren ikke godtar at du har brukt uoriginale poser...
Wonders Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 passform, tykkelse og gamle modeller...jeg har bare 1 pose igjen, og har ikke noe nummer el str på den. Åssen vet jeg at jeg får riktig pose? Støvsugeren vår kostet titusener, og er virkelig flott, selv etter 15 år! Jeg vil ikke ha noe dårlige poser som kan ødeligge noe. Om de ikke holder mål kan jeg jo alltids kjøpe papirposer å feste den med frysetiep! hahahahaha 1
Gjest Borgild Hansen Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 Jeg har god erfaring med poser fra både eltema.no og fra rema 1000, jeg bruker microfiberposer, "S-bag" (standard bag) lett pose og få tak i
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 Kjøpte, nettop poser fra dette nettstedet dere nevnte, fikk dem idag og de var prikklike orginalposen og under halve prisen, det beste var at jeg slapp ørkenvandringen etter en posetype ingen har, Takk for tipset mvh Hilde G
Gjest Terese J Skrevet 26. september 2009 #15 Skrevet 26. september 2009 Takk for god råd om kjøp av støvsugerposer. Jeg bestilte til min Rowenta som jeg hadde kjøpt i Tyskland fra et nettbutikken eltema.no som noen nevnte her. For første gang fikk jeg tak i poser i Norge og jeg fikk en dobbeltpakke til samme pris. Jeg har kastet bort alt for mye til til å finne støvsugerposer til den, neste gang kjøper jeg støvsuger i Norge. Jeg betalte kr 65 for den dobbeltpakken med 10 stykker, sist så betalte jeg kr 198,- hos et stormarked, for bare 4 poser. 50 kroner posen, slå den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå