babord Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Jeg lurer på å kjøpe Office 2007 Home & Student fra amazon.com, er det noen problemer med å kjøpe det fra utlandet? Så at microsoft sin nettbutikk ikke ville sende til norge nemlig...
Gjest padawan Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 sørg i det minste for at du får engelsk versjon i det minste (eller et annet språk du forstår). ellers skal det ikke være noe problem. synes det hørte rart ut at de ikke ville sende til Norge. sjekket tredjeparts webshops i Norge som kan sende det til deg?
babord Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 Nei det er jo mange norske nettbutikker som kan sende det, men jeg tenkte at når jeg likevel måtte bestille det fra en ''uofisiell'' butikk så kan jeg likegodt betale halve prisen i en utenlandsk nettbutikk..
Gjest padawan Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 husk at du må betale moms på programvare som sendes i posten.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Norsk stavekontroll må kjøpes separat om du ikke velger norsk versjon.
babord Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2009 Ok, takk! Sånne ting jeg tenkte på.. Det burde jeg vel egentlig tenkt på selv forresten
babord Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2009 Har lastet ned forskjellige, men har ikke funnet noen der både word, pp og excel har funka skikkelig.. Dessuten synes jeg egentlig at det er greit at jeg må betale dersom jeg vil ha et produkt eller en tjeneste som andre lager;)
Hinata Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Hvis du er student får du det ganske billig på studentlisens.no
robotkalle Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Eller du laster ned OpenOffice, som kan åpne filer laget i word, og som er gratis. Men for all del, blås bort penga på Microsoft.
babord Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2009 Takk Hinata! Jeg begynner ikke å studere før til høsten, men kan forsåvidt vente til da
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Du trenger ikke lenger være student for å få kjøpt den rimelige varianten som Office Home And Student. Jeg betalte 1000 kr på binders og da har jeg fått den på norsk. Eneste jeg savner er at Outlook ikke er med.
Hinata Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Du trenger ikke lenger være student for å få kjøpt den rimelige varianten som Office Home And Student. Jeg betalte 1000 kr på binders og da har jeg fått den på norsk. Eneste jeg savner er at Outlook ikke er med. Når hun kan få den vanlige versjonen til 700 er vel det en dårlig deal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå