Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe Office 2007 Home & Student fra amazon.com, er det noen problemer med å kjøpe det fra utlandet? Så at microsoft sin nettbutikk ikke ville sende til norge nemlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

sørg i det minste for at du får engelsk versjon i det minste (eller et annet språk du forstår). ellers skal det ikke være noe problem.

synes det hørte rart ut at de ikke ville sende til Norge. sjekket tredjeparts webshops i Norge som kan sende det til deg?

Skrevet

Nei det er jo mange norske nettbutikker som kan sende det, men jeg tenkte at når jeg likevel måtte bestille det fra en ''uofisiell'' butikk så kan jeg likegodt betale halve prisen i en utenlandsk nettbutikk..

Gjest padawan
Skrevet

husk at du må betale moms på programvare som sendes i posten.

Skrevet

jeppjepp :)

Takk for svar!

Gjest Gjest
Skrevet

Norsk stavekontroll må kjøpes separat om du ikke velger norsk versjon.

Skrevet

Ok, takk! Sånne ting jeg tenkte på..

Det burde jeg vel egentlig tenkt på selv forresten :sjenert:

Skrevet

Har lastet ned forskjellige, men har ikke funnet noen der både word, pp og excel har funka skikkelig..

Dessuten synes jeg egentlig at det er greit at jeg må betale dersom jeg vil ha et produkt eller en tjeneste som andre lager;)

Skrevet

Hvis du er student får du det ganske billig på studentlisens.no ;)

Skrevet

Eller du laster ned OpenOffice, som kan åpne filer laget i word, og som er gratis. Men for all del, blås bort penga på Microsoft.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Takk Hinata!

Jeg begynner ikke å studere før til høsten, men kan forsåvidt vente til da :)

Skrevet

Hyggelig å kunne være til hjelp ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Du trenger ikke lenger være student for å få kjøpt den rimelige varianten som Office Home And Student. Jeg betalte 1000 kr på binders og da har jeg fått den på norsk. Eneste jeg savner er at Outlook ikke er med.

Skrevet
Du trenger ikke lenger være student for å få kjøpt den rimelige varianten som Office Home And Student. Jeg betalte 1000 kr på binders og da har jeg fått den på norsk. Eneste jeg savner er at Outlook ikke er med.

Når hun kan få den vanlige versjonen til 700 er vel det en dårlig deal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...