monja Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Er det noen her som lager kort? Jeg hadde håpet noen kunne dele linker til bloggene sine for det er jo alltid så spennende å finne inspirasjon hos andre (selv om det ofte ender med prestasjonsangst for å ikke klare et like godt resultat selv ) Her er iallefall min blogg: http://www.kreativkort.blogspot.com
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Kjempefin blogg! Her er også litt å titte på: http://stempelglede.typepad.com/stempelglede_design_team_/
Gjest Marlo Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Så flinke dere er =) Hva trenger man av utstyr til å lage slikt? Er det masse forskjellige stempler dere bruker? Og sis, men ikke minst - hvor får man kjöpt noe slikt? Gjerne nybegynner-kit om slikt finnes, for jeg trenger sårt en hobby, og dette ser jo helt supert ut =)
Skravla Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Så flinke dere er =) Hva trenger man av utstyr til å lage slikt? Er det masse forskjellige stempler dere bruker? Og sis, men ikke minst - hvor får man kjöpt noe slikt? Gjerne nybegynner-kit om slikt finnes, for jeg trenger sårt en hobby, og dette ser jo helt supert ut =) www.panduro.no har en del kortutstyr. Tror også de har starter-kit.
Gjest kortlager Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Du lager veldig fine kort! Jeg lager kort, men har ikke blogg Har du lyst å si hvor du bor? Det er lettere å tipse om butikker da. Ser ut som du har oversikt over en del bra butikker i bloggen din
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Så flinke dere er =) Hva trenger man av utstyr til å lage slikt? Er det masse forskjellige stempler dere bruker? Og sis, men ikke minst - hvor får man kjöpt noe slikt? Gjerne nybegynner-kit om slikt finnes, for jeg trenger sårt en hobby, og dette ser jo helt supert ut =) Jeg handler på www.papirloftet.no, de har masse fine stempler og masse utstyr. Du trenger kartong, skjærebrett, stempelputer, stempler, litt mønsterpapir, kanskje noe å fargelegge med (f.eks akvarellblyanter, Pro-markers, DIstress-farger), pynt (for eksempel blomster, rhinestones, punchere.). Anbefaler å handle på nett. Utvalget er større og prisene mye bedre.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Hei! Har laget noen kort, mest ganske enkle, litt som de datteren til Trine hadde laget (de det var bilde av på hobbytrine blogggen). Gir dem stort sett bort så jeg har tatt bilder. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt stempler i denne serien med pinnsvinet (tror de heter Penny Black), de er kjempesøte, men jeg har ikke funnet de noe sted. Skulle gjerne hatt noen av dem.
Poppi Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Sjekk hobbykroken.no og papirgleder.no. De har ganske mye fra Penny Black + maaange andre fine stempel!
Gjest Annegrete Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet om noen som har det pinnsvinet som ligger i en prestekrage? Det hadde passet supert til ei jeg skal lage bordkort til...
Poppi Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Sjekk bikuben.no, de har en egen kategori under stempel som heter "Pinnsvin Penny Black". Kanskje ikke akkurat det stempelet du tenker på, men er jo verdt en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå