Gå til innhold

Forferdelig rar oppførsel fra dama til storebror.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LilleMille_*
Skrevet

Uff, tittelen sier sitt. Min gode bror har fått seg kjæreste, de to ble sammen da jeg presenterte dem for hverandre. Jeg kjente henne fra før av via jobben. Det har gått fint med forholdet deres, vi 4 ( kjæresten min ) har vært mye sammen hele tiden, gått ut på kinoer, resturanter, barer og diverse, rett og slett vært mye pardating. Jeg kan ikke skjule det faktum at jeg ofte har ansett hennes oppmerksomhet mot meg, som litt mer enn vennlig. Rett og slett tar jeg henne ofte i å beundre meg, og det gjerne lenge av gangen. Hun vil ofte ha meg på tomannshånd og slike ting, ofte ber hun meg avgjøre om undertøyet hun har på seg er passende for anledningen. Det er jo slikt nære venninner gjør, så jeg kan forstå den. I de siste ukene har hun og kjæresten slitt mye i forholdet, og da har hun søkt mot meg, hun vil klemme meg, holde rundt meg eller sitte tett oppi meg helst hele tiden. For ett par uker siden ble det også knute på tråden mellom meg og min samboer, noe som resulterte i at han flyttet ut for en stund grunnet våre problemer.. Hun kom og flyttet nærmest inn hos meg, og vil helst sove inntil meg om kveldene. Det har jeg sagt nei til, fordi jeg liker litt privatliv. Ikke misforstå meg, jeg er glad for selskap, og hun er jo helt grei. Det er bare det at hun kommer med tilnærmelser, hun lener seg ofte veldig tett opp i ansiktet mitt, og det ser ut som at hun venter bare på at jeg skal lene meg frem og kysse henne... Jeg er veldig usikker på dette, samtidig som bror ofte betror meg at de sliter en god del i deres forhold, og at hun skjelden vil være med ham ut med mindre jeg eller jeg og samboeren min er med dem. Han tror det er fordi vi er gode venninner, jeg trodde også det før, men nå har jeg blitt veldig usikker og i tvil. Kan det være at hun faktisk har romantiske følelser for meg, eller er det bare hennes måte å vise at hun bryr seg? Jeg er ingen overlegen innbilsk person, jeg har bare tatt tegnene langs veien, og tenkt over dem.. Haff..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_LilleMille_*
Skrevet

Søren, nå postet jeg denne feil! Kan noen være så snille og flytte den for meg :)

Skrevet

Det høres jo unektelig ut som om hun føler dere er mye nærmere venninner enn det du gjør, og selv om jeg ikke vet hvor gamle dere er så trodde jeg ikke det var helt naturlig for heterofile, voksne venninner å sove inntil hverandre....

Har opplevd hinting og tilnærmelser fra venninner selv, og vet godt hvor ubehagelig det er, det tar litt piffen av vennskapet fordi man ikke vet hvor man har vedkommende lenger.

Gjest ~VanDora~
Skrevet (endret)

Mulig du kan lede henne inn på en samtale der du kan påpeke at du så absolutt aldri ville rotet med en jente.

Feks. "så mange jenter som kliner med hverandre på fest og det kunne du aldri tenkt deg.."

Selv har jeg en venninne som har sagt flere ganger at hun gjerne ville gått lenger med meg.

Har rotet med henne i fylla på tull, men da jeg skjønte hun var ute etter mer kuttet jeg det ut. Det ble rett og slett litt ubehagelig.

En annen venninne av meg sov over sist gang vi drakk og da ville hun ligge inntil og bli holdt rundt.

Litt sært, men vi var jo beruset og hun har da sagt hun ikke roter med det samme kjønn.

Dessuten er hun desp etter gutter etter å ha vært singel i snart ett år :P

Skjønner at det er vanskelig å skjønne hva tegnene hun gir betyr, men til syvende og sist kan du jo snakke åpent med henne om det.

Enten blir det skikkelig flaut og dere glir fra hverandre eller du kan ende opp med en venninne du kan prate med om alt.

(endret pga skrivefeil)

Endret av ~VanDora~
Gjest Gjest_LilleMille_*
Skrevet

Ser jeg glemte å nevne alderen vår, det hadde jeg tenkt å gjøre i hovedinnlegget. Jeg er 25, broren min er 27 og dama det er snakk om er 23 i år.

Jeg har ofte tenkt på at hun også muligens prøver å bli min svært gode venninne, med den oppførselen, men dess mer tid som går, dess mer kan jeg nesten begynne å tro at hun har slike følelser for meg. Det verste er at min samboer/kjæreste antydet også til slikt i blant før, jeg brukte å avfeie ham og si at han sikkert hadde sett feil og lo det som oftest bort. Jeg ler ikke mye nå for å si det slik!

God ide å la ting gli forsiktig i en samtale, jeg kan jo en gang begynne med det som ble nevnt ".. så mange jenter som kliner på fest .." setningen. Men hadde hun tatt det hintet? Dersom hun faktisk har følelser for meg, sterke følelser, vil hun ikke bare "overse" det, siden det å kysse meg, være inntil meg er det hun vil... Uff nei, det må vel en gang komme en dag der jeg må sette meg ned og snakke om dette, håper vi kommer sterkere ut av dette enn at hun skal ta helt avstand fra oss alle her. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Ta det som ett komplemang, ikke syt. Luksusproblem.

Gjest Gjest
Skrevet
Ta det som ett komplemang, ikke syt. Luksusproblem.

For en dustete kommentar. Det at man blir usikker på hvor man har venner er slett ikke noe luksusproblem. Luksusproblem hadde det vært hvis ts hadde vært interessert i henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjedelig problem, har selv opplevd venninner som viser slik interesse, eg har avvist dei alle, men det blir ikke helt det samme i ettertid. Føler de tok stor avstand fra meg, og det er jo forståelig når de var interessert på det høyere plan, men trist likavel. Håpe det går bra med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...