Gå til innhold

"lettvint" bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest skybert
Skrevet

Hallo alle bridezillas!!! Hehe!

Vi har lyst til å gifte oss, men helst uten noe som helst styr! Noen tips til hvordan man gjør dette mest mulig enkelt? (Eller er jeg på helt feil forum nå???)

Gjest Gjest
Skrevet

Du mener... *sjokkert gisp* UTEN dokurver med gullbrodert monogram på?!

HEDNING! :hakeslepp:

Gjest annemor30
Skrevet

Vi har lyst til å gifte oss, men helst uten noe som helst styr! Noen tips til hvordan man gjør dette mest mulig enkelt? (Eller er jeg på helt feil forum nå???)

Fort og "gæli" sett det i avisa på mandag at dere gifta dere i helga hihi Det gjorde vi:-) Knall dag som VI hadde bestemt:-) Ikke mor eller svigermor!

Endel sure miner men det var det verdt! Sikkert blitt verre sure miner da de ikke hadde fått bestemt alt som de sikkert ville gjort!

Gjest Miley
Skrevet

Vil du ha gjester? Kan være greit å vite før man kommer med noen råd.

vil du ikke gjester er det bare å tusle ned på tinghuset.

Skrevet
Du mener... *sjokkert gisp* UTEN dokurver med gullbrodert monogram på?!

HEDNING! :hakeslepp:

:fnise:

Kommer litt an på hvordan dere ønsker det ja. Vi gifter oss 19. juni med bare forlovere og deres familie. Vi blir sju tilsammen og da har vi en unge med. Vi ønsket ikke å gjøre noe stort ut av det, samtidig at vi ønsket å bli gift. Det er jo dette med økonomien også, men vi diskuterte litt fram og tilbake hvordan vi ønsket å gjøre det, og endte opp med noe helt enkelt. Kjenner nå at det var helt riktig for oss. Vi skal grille den dagen, spise dessert og kaker litt senere. Jeg slipper å arrangere og planlegge så mye, og det er så godt! Joda, jeg liker å planlegge for å tilretteleggen dagen sånn som vi vil ha det, men jeg tror nok ikke jeg ville slappet så mye på bryllupsdagen som jeg kommer til å gjøre nå.

Dessuten er vi etablerte og har bodd i lag i noen år, og da har vi ikke helt behov for den store feiringa. Venter på reaksjonen fra familien når de får vite det da, men de får bare akseptere det valget vi tok.

Skrevet
Vil du ha gjester? Kan være greit å vite før man kommer med noen råd.

vil du ikke gjester er det bare å tusle ned på tinghuset.

Hehe, nesten da. Papirene må sendes inn først og det tar 4-6 uker før du får attesten som gjør at du kan gifte deg.

Skrevet (endret)

Finner dere en villig vigsler,kan dere vies under frokosten om så ønskes :ler: Joda, så enkelt kan det i prinsippet gjøres når papirarbeidet er unnagjort og et par vitner blir med, men det er vel ikke så vanlig ... Kanskje du kan si litt om hva du mener med å gifte dere mest mulig enkelt?

Endret av Pastor Knut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...