Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

Jeg har bodd sammen med en skjønn mann i flere år, og det meste går topp.

Ett av de få unntakene er når jeg kommer påvirket hjem etter en veninnefest eller julebord på jobben eller lignende. (ikke noe som skjer ofte, kanskje 3-4 ganger året)

Han blir sur og klager og skjenner i dagevis etterpå. Sambo sier jeg virker så "dum" når jeg er full (teknisk sett har han jo rett i akkurat det - der og da ...)

og lurer på hva jeg har gjort med hvem.

Ingen av veninnene mine har det samme problemet. Det fleste opplever at mannen er nokså likgyldig. Noen sier at han synes det er morsomt, kanskje attpåtil en gylden mulighet for "action" i sengehalmen.

Men det er dem - samboeren min nekter å se noe formildende med situasjonen.

Han drikker selv, men jeg har aldri sett han synlig beruset.

Hva er deres erfaringer? Hva synes din mann om å få deg på døra etter en fuktig kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor full man snakker om. Nå drikker jeg aldri sånn at jeg blir synlig beruset, men mannen min tuller stadig med at han gjerne skulle sett med småfull. Han ville mao. synes det var morsomt hvis jeg kom hjem i beruset tilstand. Om jeg derimot var sørpe dritings, og han måtte holde håret mitt mens jeg lå lent over ramma, tror jeg han kunne blitt irritert.

Nå drikker ikke mannen min, men jeg har også noen ganger tenkt at det kunne vært morsomt å se ham i farta. Og så husker jeg samtidig på at jeg kan irritere meg over venninner som blir såpass berusa at de virker "dumme", og at det kan være litt slitsomt. Så jeg kan forstå mannen din på én måte, men på en annen måte ikke. Det kommer litt an på hvor pussa du er. Kjernen i det er vel at han syns det er rart å forholde seg til at kjæresten endrer seg noe i forhold til hva han er vant til.

Men når det skjer såpass sjelden, tenker jeg vel at han bare må finne seg i det, med mindre det går utover ham ved at du enten er veldig full og plagsom, eller du er bakfull når dere skal gjøre planlagte aktiviteter dagen derpå f.eks.

Gjest Miley
Skrevet

Nå er det svært sjeldent jeg blir full, som deg en tre fire ganger i året. Som oftest bryr han seg ikke, men han synes det er litt festlig når jeg skal ha av meg høye støvletter mens jeg balanserer på en fot og prøver å se edru ut ;)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Min ble sur en gang, og det er lenge siden. Jeg hadde på en måte lovet han at jeg ikke skulle drikke masse, og det endte med at jeg kom hjem ganske påseilt og han ble skuffet og irritert.

Ellers ler han bare av meg dagen derpå fordi jeg blir så dårlig.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Menn kan nok bli sure da ja...Det er ikke spesielt sjarmerende med en full kvinne (eller mann).

Gjorde følgende tabbe for noen år siden; kom full hjem og lot en mann som delte samme taxi hjem følge meg opp til døren. Samboeren min ble så sint og fortvilet at han aldri tilga det. Skal ikke gjør det noe mer, nei.

Skrevet
Jeg har bodd sammen med en skjønn mann i flere år, og det meste går topp.

Ett av de få unntakene er når jeg kommer påvirket hjem etter en veninnefest eller julebord på jobben eller lignende. (ikke noe som skjer ofte, kanskje 3-4 ganger året)

Han blir sur og klager og skjenner i dagevis etterpå. Sambo sier jeg virker så "dum" når jeg er full (teknisk sett har han jo rett i akkurat det - der og da ...)

og lurer på hva jeg har gjort med hvem.

Ingen av veninnene mine har det samme problemet. Det fleste opplever at mannen er nokså likgyldig. Noen sier at han synes det er morsomt, kanskje attpåtil en gylden mulighet for "action" i sengehalmen.

Men det er dem - samboeren min nekter å se noe formildende med situasjonen.

Han drikker selv, men jeg har aldri sett han synlig beruset.

Hva er deres erfaringer? Hva synes din mann om å få deg på døra etter en fuktig kveld?

Hehe, om jeg hadde hatt en samboeren som hadde kommet full hjem (og det er så uskyldig og skjer så sjeldent som du sier) så er det jo bare morsomt da, selv om jeg er edru..Kanskje blitt mer aktion som du sier også hehe :D

Skrevet

Hm ... Mannen min har aldri blitt sur når jeg har kommet full hjem. Han har vel dessuten forventet det siden jeg sjelden drikker utenom når jeg skal på fest eller vennekveld, og da er det jo ikke så rart at man blir full? :vetikke:

Jeg synes det er rart om samboer reagerer på at du kommer hjem full, med mindre det er noe du gjør veldig ofte eller at du er så full at du knapt greier å stå, snakke og er mindre sjarmerende ...

Skjønner han kan bli irritert om du har lovet å ikke bli full, men det burde jo ikke være noe stort problem like vel, mener iallfall jeg.

Jeg synes det er litt morsomt når mannen min blir full, hvis han ikke er sørpe dritings- men det er han så og si aldri.

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet
Jeg synes det er rart om samboer reagerer på at du kommer hjem full, med mindre det er noe du gjør veldig ofte eller at du er så full at du knapt greier å stå, snakke og er mindre sjarmerende ...

Skjønner han kan bli irritert om du har lovet å ikke bli full, men det burde jo ikke være noe stort problem like vel, mener iallfall jeg.

Jeg har aldri blitt avkrevd løfte om å ikke bli beruset, og blir ikke beruset når det er upassende (både der og da og med tanke på dagen derpå). Som jeg skrev drikker jeg meg full bare noen få ganger i året. Det varierer jo selvsagt hvor full jeg blir. Oftest kan tilstanden best beskrives som halvfull. En og annen sjelden gang mister jeg jo kontrollen. Etter en veninne hadde blitt drukket ut sist sommer måtte jeg bæres fra taxien, men det var utenom det vanlige.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært ufordragelig i fylla når jeg kom hjem, så hadde han kanskje blitt sur. Men jeg er bare litt fnisete og klossete. Ikke har jeg kastet opp på noen år heller :)

Skrevet
Jeg har aldri blitt avkrevd løfte om å ikke bli beruset, og blir ikke beruset når det er upassende (både der og da og med tanke på dagen derpå). Som jeg skrev drikker jeg meg full bare noen få ganger i året. Det varierer jo selvsagt hvor full jeg blir. Oftest kan tilstanden best beskrives som halvfull. En og annen sjelden gang mister jeg jo kontrollen. Etter en veninne hadde blitt drukket ut sist sommer måtte jeg bæres fra taxien, men det var utenom det vanlige.

Da ser jeg virkelig ikke problemet ... Samboeren din drikker jo selv også, hadde forstått det om han var totalavholds og ville at du skulle være det, men ...

:vetikke:

Han høres litt sjalu ut, når du skriver at han lurer på hva du har gjort med hvem ... Mulig jeg tar feil, altså.

Skrevet

Det hadde jeg aldri tolerert :)

Skrevet

Kjæresten min syns bare det er komisk når jeg er full han, om ikke jeg blir for klengete da... noe jeg har en tendens til å bli:P

Skrevet

Hvor full er det snakk om ?

En 3-4 ganger i året syns jeg han bør tåle uansett, uten å lage noe stort nummer ut av det, med mindre han må tørke opp spy etter deg og du får en ufordragelig oppførsel.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å anta noe, men har samboeren din kanskje hatt foreldre eller andre som har hatt et usunt forhold til alkohol? Jeg vokste opp med en alkoholisert far, og har ofte syntes det er vanskelig å se kjæresten min beruset, selv om jeg drikker selv og vi begge har et normal forhold til alkohol. Da kan jeg reagere med å bli innesluttet; andre kan kanskje reagere med sinne?

Hvis det er mulig at det ligger noe slikt bak, altså, jeg mener ikke å overdramatisere eller noe.

Gjest Gjest_beate_*
Skrevet

Samboeren min har aldri, noen gang, blitt sur for at jeg har kommet inn døra full. Dette har skjedd en god del ganger, da vi begge er studenter. Han bare synes jeg er morsom og ler godt av historiene om hvordan jeg evt. har gått på snørra et par ganger i løpet av kvelden. Setter alltid frem en evt. spy-bøtte ved senga mi og pakker meg inn. Dette gjelder visa-versa, og skjer også når han er ute. Har aldri tenkt på at dette kan være et problem for noen før, men så er vi kanskje litt unge (24 og 25 år)? Så lenge man stoler på hverandre, slik man bør i et forhold, så ser jeg ikke hva som kan være vanskelig med dette. Man elsker jo hverandre for de man er - på godt og vondt? Ikke det at jeg anser en god fyllekule som noe vondt, heh. Men..ja. Synes det bare er artig når samboer kommer hjem full jeg, haha. Men ingen av oss blir noe annet enn pratsomme og kosete i fylla da. Blir dere litt sånn deppa og slitsomme på fylla, kanskje? Rare typer noen har :ler:

Skrevet

Samboeren min er en engel når jeg kommer hjem full. Jeg merker jo at han ikke alltid synes at alle historiene jeg bare fortelle er like underholdende som jeg synes, men han er aldri kjip eller sur, han holder til og med håret mitt når jeg spyr. (Hvis jeg spyr.) Helt seriøst. Akkurat der er han bare helt utrolig.

Er jeg ikke fullt så full så ser han det ofte som en mulighet til action, som noen nevnte lenger opp, noe jeg ytterst sjelden har noe imot...:)

Men det skal jo sies at når han kommer hjem etter en litt for fuktig kveld, så får han akkurat samme behandling selv - vi har liksom bare alltid vært sånn mot hverandre. What goes around comes around:) Det hjelper vel kanskje en smule at ingen av oss blir uspiselige i fylla - han blir blid og pratsom, ikke kranglete og flåsete sånn som mange andre gjør. Det hjelper jo på, da.

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Mannen min advarer yngstesønnen når jeg skal ut: "Mor skal ut med jobben ikveld, du må huske å sette på vekkeklokken og komme deg opp selv for hun kommer sikkert dinglende på morgenkvisten som vanlig" :ler:

Gjest husky
Skrevet

Virker som han ikke stoler helt på deg. Jeg kan jo forstå det på en måte siden det er mye lettere å gjøre noe dumt i fylla. Har du gitt han noen grunner til at han ikke kan kunne stole på deg? Hvis nei så burde han kunne gjøre det siden dere har vrt sammen ganske lenge og blitt godt kjent med deg.

Kanskje han vil reagere på en annen måte hvis du forteller han ganske åpent om hva som har skjedd ute, fortelle noen morsomme historier, eller hvis det har skjedd noe annet. Jeg liker iallefall å høre på dama når hun forteller ting som har skjedd.

Gjest heldig
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet engang. Jeg og samboeren min har vært sammen i 5 år, og vi kommer fulle hjem begge to, jevnlig! Enten alene eller sammen.

Jeg er ute med venner, jobben osv. og kommer alltid full hjem etter slike kvelder. Hvis han fortsatt er våken når jeg kommer synes han bare at jeg er sjarmerende, søt og morsom, og kaller meg fjortisen sin :) Jeg er 29... Hvis han ligger og sover vekker jeg ham for å få meg litt action.

Han er ganske sjalu, så hvis jeg forteller noe fra kvelden og nevner et guttenavn vil han gjerne vite hvem det er osv., men han blir ikke sur på meg av den grunn. Han vet at jeg aldri ville vært utro.

Hvis han har vært ute på byen alene så vekker han meg alltid, fnisete og kosete med røyk- og whiskyånde. Også på jakt etter fyllesex :) Han er ofte ute med kunder og kolleger, og ender alltid opp med promille.

I tillegg er vi ofte ute sammen, og da har vi det kjempemorsomt. Har alltid eget nachspiel med rødvin, og skravler og fniser. Og selvfølgelig morsom fyllesex på stuegulvet!

Kunne aldri vært sammen med en som ikke likte at jeg gikk ut, eller som aldri ville gå ut selv. Selv om vi har en unge så er vi ute på byen minst en gang i måneden. Det er tydeligvis bra at vi begge synes det er morsomt.

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Mannen min synes det er utrolig morsomt og underholdende når jeg kommer full hjem. Jeg er godt utdannet og driver med turn på fritiden, så han synes det er kjempekomisk å se meg i påseilet tilstand. Når jeg er så svimmel at jeg har problemer med å komme opp trappa og så dum i hodet at jeg må ha flere forsøk på 5 + 5 kan han ikke annet en å le. Som et bonus vet han jo også at han får fyllesex med en hemningsløs kone til slutt (viss jeg ikke er altfor beruset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...