Gå til innhold

Støteteknikk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde med meg en dame hjem i helgen og en stund ut i sexen begynte jeg med en enkle teknikk jeg har lest om som består i å støte systematisk 5-7 ganger bare omtrent så langt inn som pikkhodet pluss kanskje en cm ekstra for så å støte dypt inn med hele pikken. Dette ga sinnsykt bra respons. Det virket også som hun ikke hadde opplevd dette før. Så jeg lurer på to ting. For det første hva damer her inne synes om den støteteknikken og for det andre hvor vanlig den er. Synes det virker rart at den ikke er veldig vanlig siden den er så enkel. Skulle tro folk bare fant ut av det selv. Men, kanskje siden det er så konsekvent 5-7 korte og et dypt og ikke en mere varierende veksling mellom korte og dype så er dette ikke så vanlig. Det ga i hvert fall ikke i nærheten samme respons om jeg vekslet mellom ca 3 korte og en lang som når jeg kom opp i høyere anntall korte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde med meg en dame hjem i helgen og en stund ut i sexen begynte jeg med en enkle teknikk jeg har lest om som består i å støte systematisk 5-7 ganger bare omtrent så langt inn som pikkhodet pluss kanskje en cm ekstra for så å støte dypt inn med hele pikken. Dette ga sinnsykt bra respons. Det virket også som hun ikke hadde opplevd dette før. Så jeg lurer på to ting. For det første hva damer her inne synes om den støteteknikken og for det andre hvor vanlig den er. Synes det virker rart at den ikke er veldig vanlig siden den er så enkel. Skulle tro folk bare fant ut av det selv. Men, kanskje siden det er så konsekvent 5-7 korte og et dypt og ikke en mere varierende veksling mellom korte og dype så er dette ikke så vanlig. Det ga i hvert fall ikke i nærheten samme respons om jeg vekslet mellom ca 3 korte og en lang som når jeg kom opp i høyere anntall korte.

Hehehe, mener ikke å være slem :) MEN, fikk litt følelsen av at du har en like detaljert "støteplan" som om du skulle bygget en 10 meter lang bro, man trenger papirer, mål, grader, tetthet på sement osv...Tror det kan være en fordel å ikke tenke SÅ mye og heller prøve seg frem/fortsette med det dama gir bra respons på... "1,2,3,4 lange, og 5, 6 kort, så 7 lang korte, 8,9,10 trenger jo et ark med instruksjoner i senga da hehe" :) Sorry!

Gjest Gjest_ærlig_*
Skrevet

Det du bedriver kalles TAO og er sinnsykt deilig for oss kvinner. Dette utføres blant annet i Tibet og kan få damer som aldri har hatt orgasmer før til å oppleve sine første orgasmer. Det handler om å stimulere ulike punkter hos menn og kvinner.

Du spør om noen har opplevd det. Og jeg har vært så heldig å oppleve dette med to menn. Men det kommer trolig av at jeg tidligere befant meg i buddhistiske miljører. Forøvrig synes jeg ikke teknikken din er helt optimal. Jeg anbefaler deg å lese/studere Tao sexologi for å bli god i dette. Innenfor Tao kan du også lære å få orgasme uten sprut. Dette er både deiligere og mer prevantivt enn å hoppe av i svingen.

Skrevet

"Spiral of Nines" har jeg opplevd som enda mer egnet, ettersom kvinnen opplever dette som enda mer variasjon. Der starter man med tre korte støt, så ett dypt. Deretter 5 korte og ett dypt, fulgt av 7 korte og ett dypt, før man avslutter sekvensen med 9 korte og ett dypt som varer litt lenger. Deretter starter man på ny sekvens med samme innhold. Og slik holder man på så lenge det er mulig... Det er allikevel viktig å ikke gjøre dette HVER gang man har sex, for det har noe med variasjon å gjøre også.

Gjest pipesekk
Skrevet
"Spiral of Nines" har jeg opplevd som enda mer egnet, ettersom kvinnen opplever dette som enda mer variasjon. Der starter man med tre korte støt, så ett dypt. Deretter 5 korte og ett dypt, fulgt av 7 korte og ett dypt, før man avslutter sekvensen med 9 korte og ett dypt som varer litt lenger. Deretter starter man på ny sekvens med samme innhold. Og slik holder man på så lenge det er mulig... Det er allikevel viktig å ikke gjøre dette HVER gang man har sex, for det har noe med variasjon å gjøre også.

Jeg testet noe helt omvendt, starter med ni korte og et langt, så åtte korte og 2 lange, helt til du kommer ned til 1 kort og 9 lange. Så oppatt igjen. Veldig gøy å tease på den måten i allefall :)

Andre gode måter å virkelig tease på? Få henne til å hige etter å bli fylt opp av den feite ørreten min?

Skrevet

ENDELIG noen som skjønner det =) Er absolutt ikke alle gutter som gjør dette, og det er myye bedre når man støter kort og dypt vekselsvis! Kan ikke alle gutter bare begynne med dette så vil langt flere jenter få orgasme =D

Gjest Gjest
Skrevet
Det du bedriver kalles TAO og er sinnsykt deilig for oss kvinner. Dette utføres blant annet i Tibet og kan få damer som aldri har hatt orgasmer før til å oppleve sine første orgasmer. Det handler om å stimulere ulike punkter hos menn og kvinner.

Du spør om noen har opplevd det. Og jeg har vært så heldig å oppleve dette med to menn. Men det kommer trolig av at jeg tidligere befant meg i buddhistiske miljører. Forøvrig synes jeg ikke teknikken din er helt optimal. Jeg anbefaler deg å lese/studere Tao sexologi for å bli god i dette. Innenfor Tao kan du også lære å få orgasme uten sprut. Dette er både deiligere og mer prevantivt enn å hoppe av i svingen.

Kult at dette funker for flere damer. Hva synes du jeg burde forandre på teknikken? Kan du si noe mere om dette med punkter?

Vil forøvrig legge til at når man har telt 7 korte og en lang et par tre ganger å føler man automatisk at det blir riktig å støte dypt når man kommer til syv og slipper derfor å telle. Mønsteret er sinnsykt deilig og når man kommer inn i det føes det som sagt bare helt riktig så ikke noen grunn å klage på overdrevet teknisk fokus.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjører du et helt samleie med en slik syklus eller varierer du også innenfor et samleie?

Gjest Gjest
Skrevet
ENDELIG noen som skjønner det =) Er absolutt ikke alle gutter som gjør dette, og det er myye bedre når man støter kort og dypt vekselsvis! Kan ikke alle gutter bare begynne med dette så vil langt flere jenter få orgasme =D

Mener du bare generel variasjon mellom kort og dypt slik som annenhver eller et par korte et par lange eller litt frem og tilbake eller mener du noe mere systematisk?

Er det virkelig så få gutter som gjør noe sån? Synes det virker rart.

Gjest Gjest_ærlig_*
Skrevet

Jeg har lassevis med bøker hjemme om det her, så det var interessant å a de frem igjen. Anbefaler nok en gang bøker om temaet, for her er det kapitler som kalles overlegen orgasme og tilbakeholdenhetsteknikker. Pleier vanligvis å studere hvordan man skal gjøre det best mulig for menn, så dette med å nå studere damer er nytt for meg...ha ha :ler:

Det du etterlyser kalles de ni settene. Vil før jeg beskriver støtene forklare litt kort om hvorfor det er så deilig. For både på penis og vagina så er noe som kalles akupunkturmeridianer og nerveender. Disse områdene kalles refleksologisoner. Og det sies det at det har helbredende virkning, ettersom hvor på vagina/penis man stimulerer hverandre. Og hvis man varierer slik du gjør, så er det helt overveldende hvilken stor nytelse dette gir oss damer.

Til å begynne med stikkes bare penishodet inn i vagina ni ganger ( altså ni grunne støt), Så støtes hele penis inn i vagina EN gang. Dette er da et komplett sett med støt. Neste sett med støt går på å støte grunt åtte ganger, for så å støte dypt to ganger. Mannen fortsetter å redusere antall grunne støt og øke de sype. Til slutt vil han komme til det siste settet med et grunt og ni dype støt.

Når en mann klarer å gjennomgå alle ni settene uten å ejakulere eller med hjelp av tilbakeholdenhetsteknikken, så kan han starte på ni nye sett.

Og det er som du sier ikke rart i det hele tatt. Faktisk så hadde jeg hele tiden visst om disse teknikkene og fikk en fucking good friend som utførte dette uten å vite om at jeg kunne dette. Faktisk la jeg ikke merke til hva han holdt på med før han var midveis. Og uten kunnskapen er det ikke engang sikkert at jeg hadde tenkt over det. Teknikken er helt fantastisk. Skulle ønske det var flere som kunne den :sjenert: Lykke til! :)

Skrevet
Jeg hadde med meg en dame hjem i helgen og en stund ut i sexen begynte jeg med en enkle teknikk jeg har lest om som består i å støte systematisk 5-7 ganger bare omtrent så langt inn som pikkhodet pluss kanskje en cm ekstra for så å støte dypt inn med hele pikken. Dette ga sinnsykt bra respons.

UTROLIG deilig!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har lassevis med bøker hjemme om det her, så det var interessant å a de frem igjen. Anbefaler nok en gang bøker om temaet, for her er det kapitler som kalles overlegen orgasme og tilbakeholdenhetsteknikker. Pleier vanligvis å studere hvordan man skal gjøre det best mulig for menn, så dette med å nå studere damer er nytt for meg...ha ha :ler:

Det du etterlyser kalles de ni settene. Vil før jeg beskriver støtene forklare litt kort om hvorfor det er så deilig. For både på penis og vagina så er noe som kalles akupunkturmeridianer og nerveender. Disse områdene kalles refleksologisoner. Og det sies det at det har helbredende virkning, ettersom hvor på vagina/penis man stimulerer hverandre. Og hvis man varierer slik du gjør, så er det helt overveldende hvilken stor nytelse dette gir oss damer.

Til å begynne med stikkes bare penishodet inn i vagina ni ganger ( altså ni grunne støt), Så støtes hele penis inn i vagina EN gang. Dette er da et komplett sett med støt. Neste sett med støt går på å støte grunt åtte ganger, for så å støte dypt to ganger. Mannen fortsetter å redusere antall grunne støt og øke de sype. Til slutt vil han komme til det siste settet med et grunt og ni dype støt.

Når en mann klarer å gjennomgå alle ni settene uten å ejakulere eller med hjelp av tilbakeholdenhetsteknikken, så kan han starte på ni nye sett.

Og det er som du sier ikke rart i det hele tatt. Faktisk så hadde jeg hele tiden visst om disse teknikkene og fikk en fucking good friend som utførte dette uten å vite om at jeg kunne dette. Faktisk la jeg ikke merke til hva han holdt på med før han var midveis. Og uten kunnskapen er det ikke engang sikkert at jeg hadde tenkt over det. Teknikken er helt fantastisk. Skulle ønske det var flere som kunne den :sjenert: Lykke til! :)

Hmmmmm. Blir nysgherrig på hva mere som står i disse bøkene dine. Jeg kjenner til konseptet med multiorgasmer for menn og vet generelt en del om tantra. Her er noen flere teknikker:

The Nine type of thrusts:

1. Thrust to the left and to the right to stimulate the vaginal walls.

2. Thrust up and down rather than in and out. You have to move your whole body up and down do this in the missionary position.

3. Teasingly pull out and push back in.

4. Alternate between using deep thrusts and shallow teasing strokes.

5. Make deep and shallow strokes in steady succession.

6. Push in slowly.

7. Thrust Swiftly.

8. Poise at the opening, then strike swiftly and stay inside for a few moments.

9. Rise and then plunge low.

Noen synsspunkter på disse også?

Hvordan synes dere det går med spontantiten etc. når man tar den du beskriver her? Akkurat den er jo veldig systematisk. Den med bare en og 7 eller 1 og 9 tillater jo lett en del annet innimellom mens den du beskriver i denne posten følger en detaljert plan lenge.

Andre tantriske gulkorn?

Jeg kan gi dere et. Kvinners livmor har en reflexologisk forbindelse til hjertet. Hvis mannen legger penis helt inntil og mykt stimulerer den leeeeenge så vil det kunne gi en orgasme i hjertet i tillegg til i livmoren og det vil uansett skape masse ekstra kjærlige følelser hos kvinnen. Tror det er sånn at mannen har et reflexologipunkt for hjertet på tuppen av penisen også slik at det blir som to hjerter som møtes, men er ikke helt sikker på om jeg husker akkurat det riktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Forøvrig, mens vi er inne på temaet. Er det noen andre som vet om flere støteteknikker som er gode eller har noen favoritter? Jeg prøver ofte å rotere penis en del mens jeg støter og det funker ofte bra.

Skrevet

Rotere og bevege den fra side til side er også UTROLIG deilig!

Man går glipp av mye om man kun kjører ut-inn i et mekanisk tempo. ;)

Gjest Gjest_ærlig_*
Skrevet
Hmmmmm. Blir nysgherrig på hva mere som står i disse bøkene dine. Jeg kjenner til konseptet med multiorgasmer for menn og vet generelt en del om tantra. Her er noen flere teknikker:

The Nine type of thrusts:

1. Thrust to the left and to the right to stimulate the vaginal walls.

2. Thrust up and down rather than in and out. You have to move your whole body up and down do this in the missionary position.

3. Teasingly pull out and push back in.

4. Alternate between using deep thrusts and shallow teasing strokes.

5. Make deep and shallow strokes in steady succession.

6. Push in slowly.

7. Thrust Swiftly.

8. Poise at the opening, then strike swiftly and stay inside for a few moments.

9. Rise and then plunge low.

Noen synsspunkter på disse også?

Hvordan synes dere det går med spontantiten etc. når man tar den du beskriver her? Akkurat den er jo veldig systematisk. Den med bare en og 7 eller 1 og 9 tillater jo lett en del annet innimellom mens den du beskriver i denne posten følger en detaljert plan lenge.

Andre tantriske gulkorn?

Jeg kan gi dere et. Kvinners livmor har en reflexologisk forbindelse til hjertet. Hvis mannen legger penis helt inntil og mykt stimulerer den leeeeenge så vil det kunne gi en orgasme i hjertet i tillegg til i livmoren og det vil uansett skape masse ekstra kjærlige følelser hos kvinnen. Tror det er sånn at mannen har et reflexologipunkt for hjertet på tuppen av penisen også slik at det blir som to hjerter som møtes, men er ikke helt sikker på om jeg husker akkurat det riktig.

Stemmer, det. Hjertet er på tuppen og punktet strekker seg langs hele midtpartiet av oversiden av penishodet. På hver side av penishodet ligger lungene. Og hvis du deler skaftet i tre like deler ligger milt/bukspyttkjertel øverst, lever i midten og nyrer nederst.

Anbefaler deg også å lese om det såkalte milliondollarpunktet. Injukalasjon kontra ejukalasjon. Det omhandler også forlengelse av opphisselse.

Har ingen erfaring med det du punktvis beskriver, men vil tro at dette kan være en stor forlengelse av opphisselse for kvinnen.Tror også at man via den teknikken vil føle større motstand og også få en annerledes sanseopplevelse enn ved å kun ha penis inn og ut.

Spontanitet er det faktisk ikke så nøye med når det gjelder "min" teknikk. Det at dama har det bra og også blir imponert over at du skiller deg ut på en deilig måte, må da være langt viktigere?

Personlig ble jeg veldig imponert og fikk på følelsen av at han faktisk brydde seg om at jeg skulle ha det bra. Dessuten har jeg mine tvil om man får anledning til å holde på lenge. Jeg måtte virkelig konsentrere meg om å ikke komme, da han bare var midtveis. Og siden jeg også tror det at damer egentlig ikke legger merke til hva du driver med (hvis du gjør alle settene i et raskt tempo), så regner jeg med at de blir såpass stimulerte og tente at de da rimelig fort går over til mer uregelmessige motstøt.

Noe som igjen er en indikasjon på at de nærmer seg orgasme. Og da foreslår jeg at du da følger på motstøtene og gjør slik du ellers ville ha gjort i senga. Men hey, jeg vet jo egentlig ikke hvordan andre damer vil reagere :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner det med å variere... men hvis jeg skulle drive å telle samtidig, ville jeg blitt så opptatt av det at jeg hadde glemt min egen nytelse og intimiteten.

Så, nei takk til telling for min del!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Stemmer, det. Hjertet er på tuppen og punktet strekker seg langs hele midtpartiet av oversiden av penishodet. På hver side av penishodet ligger lungene. Og hvis du deler skaftet i tre like deler ligger milt/bukspyttkjertel øverst, lever i midten og nyrer nederst.

Anbefaler deg også å lese om det såkalte milliondollarpunktet. Injukalasjon kontra ejukalasjon. Det omhandler også forlengelse av opphisselse.

Har ingen erfaring med det du punktvis beskriver, men vil tro at dette kan være en stor forlengelse av opphisselse for kvinnen.Tror også at man via den teknikken vil føle større motstand og også få en annerledes sanseopplevelse enn ved å kun ha penis inn og ut.

Spontanitet er det faktisk ikke så nøye med når det gjelder "min" teknikk. Det at dama har det bra og også blir imponert over at du skiller deg ut på en deilig måte, må da være langt viktigere?

Personlig ble jeg veldig imponert og fikk på følelsen av at han faktisk brydde seg om at jeg skulle ha det bra. Dessuten har jeg mine tvil om man får anledning til å holde på lenge. Jeg måtte virkelig konsentrere meg om å ikke komme, da han bare var midtveis. Og siden jeg også tror det at damer egentlig ikke legger merke til hva du driver med (hvis du gjør alle settene i et raskt tempo), så regner jeg med at de blir såpass stimulerte og tente at de da rimelig fort går over til mer uregelmessige motstøt.

Noe som igjen er en indikasjon på at de nærmer seg orgasme. Og da foreslår jeg at du da følger på motstøtene og gjør slik du ellers ville ha gjort i senga. Men hey, jeg vet jo egentlig ikke hvordan andre damer vil reagere :sjenert:

Mye spennende i denne tråden. Vil bare si at man kan skade seg ved bruk av milliondollarpoint og at multiorgasmer bør gjøres på riktig måte. Jeg skal komme tilbake med noe bra linker en annen dag, men vil ellers bare si at hvis noen vil lære dette så bør de gå til denne siden:

http://www.reuniting.info/

og der blant annet lese artikkelen om Lao Tsu. Det vil klargjøre mye av forskjellen mellom de ulike typene multiorgasmer man kan ha og hva det har av konsekvenser. Hele tilnærmingen på den siden vil kunne lære en mann og en kvinne å få til dette mye raskere og med mindre avansert tantra teknikk, rett og slett ved bare ekstremt sakte tempo og avspenning. Hvis man så vil få ytterligere kontroll over ting og muligheten til å å ha multiorgasmer også under mere vanlig sex i høyere tempo så er det Dr Lin og ikke Mantak Chia som underviser den beste teknikken. Generelt så skal ting skje nesten av seg selv og ved dyp avspnning og pust heller en ved sammenknepne pc sammentrekninger. Kjøp videon til LIn, siden hans er ganske vansklig å få oversikt over.

http://www.actionlove.com/

Å eksperiemntere med aneros er også en mye raskere vei for menn til disse opplevelsene enn å lære de sofistikerte teknikkene, men man blir da begrenset til å få dem under langvarig sex med aneros til anal stimulans så det er en fordel å lære seg greiene til Dr Lin. Uansett så vil det komme lettere når man allerede har hatt multiorgasmeopplevelser med aneros.

Gjennomgående i alt dette er arbeid med pusten. Boken breathing exctasy lærer bort det grunnleggende her på en veldig fin måte. I tillegg lærer den deg noen bevegelsesmønstre som egentlig forekommer naturlig ved kraftig orgasm men du lærer å programmere dem inn og forsterke dem for dermed å øke sjansen for å få orgasme og styrken på de som kommer.

Denne tråden forklarer svært mye som er viktig i forhold til dette feltet. Forumet er også fult av folk som kan gi dere råd om dere ønsker det:

http://www.thetaobums.com/index.php?showto...ighlight=tantra

Egentlig så er nesten alt som har med tantrisk sex å gjøre bare forsterket seksulaitet som kan oppleves spirituelt men som ikke egentlig er det i den strengeste betydningen det tradisjonelt har vært det innenfor yoga og buddhismen. Slik tantra er bra for sexlivet og for personlig utvikling, men det er kunn i de sjeldneste tilfeller en egentlig vei til nirvana uansett hva lærerne eller forfatterne påstår. Som regel vet de fint lite om hva de driver med.

Hvis noen ikke bare vil ha et bedre sekslv, men faktisk vil bruke tantra som en vei til dyp spirituality annbefaller jeg denne siden. På tross av chessy markedsføring er dette to karer som virkelig vet hva de driver med og som har et upåklagelig godt rykte som lærere:

http://www.umaatantra.com/

Dere kan også gå til aypsite.org. Der kand dere lære enkle holdback teknikk og meditasjon og pusteteknikker som virkelig tar deg steder og representrerer en genuin og effektiv vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...