Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Huff, nå begynne jeg nesten å bli deprimert. Jeg og kjæresten min flyttet som sagt til en annen by for å studere, nå er han desverre ferdig for dette semesteret og har sommerferie nå. Han reiste hjem i forrigår og nå sitter jeg her helt alene. Alle de andre som jeg bor me (bor på hybel) har også reist hjem for sommerferie. Jeg har desverre TO UKER igjen å være her oppe da jeg har to eksamner igjen... Jeg har seriøst ingenting å finne på! Jeg har solet meg idag og sykklet tur (alene) skikkelig kjedelig. Jeg tror jeg aldri har kjedet meg så mye i hele mitt liv. I dag skal kjæresten min ut å feste å kose seg i sola, mens jeg må sitte her alene å glo i taket Har skikkelig lyst å bare ta det første flyet hjem... Og det som også er dumt er at jeg ikke har noe motivasjon til å begynne å lese på eksamen. Med en gang jeg starter begynner jeg å tenke på hva de andre gjør nå mens jeg leser... Jeg har eksamen om 4 dager og har enda ikke begynt å lese engang... Jeg vil hjem Disse to ukene kommer til å gå SYKT seint... Noen tips, eller noen som har det likt?
Cashpink Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 For det første det er TO UKER! Noen av oss er alene året rundt... Du får tenke at du er heldig som har kjæresten din og at det er flott at han skal ha det gøy, selv om du må lese til eksamen. Det er for det andre veldig sunt å være litt uten kjæresten også. Kanskje du ser nå at du mangler egne fritidsinteresser - siden du synes det er kjedelig å være alene??? Kan tenke på at det er godt å savne kjæresten din fordi tenk hvor god følese det blir å se ham igjen. To uker er ikke all verdens tid - bruk den på deg selv og les til eksamen. Forstår at det er vanskelig å koble ut tankene om ham, men det er jo helt sikkert litt godt å være alene også? Tenk positivt på det og tiden til du ser ham igjen vil fly unna...!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Merkelig at han ikke ble værende med der de to ukene! Men to uker går vel fort... Deilig med alenetid og!
miss~Audrey Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Huff, nå begynne jeg nesten å bli deprimert. Jeg og kjæresten min flyttet som sagt til en annen by for å studere, nå er han desverre ferdig for dette semesteret og har sommerferie nå. Han reiste hjem i forrigår og nå sitter jeg her helt alene. Alle de andre som jeg bor me (bor på hybel) har også reist hjem for sommerferie. Jeg har desverre TO UKER igjen å være her oppe da jeg har to eksamner igjen... Jeg har seriøst ingenting å finne på! Jeg har solet meg idag og sykklet tur (alene) skikkelig kjedelig. Jeg tror jeg aldri har kjedet meg så mye i hele mitt liv. I dag skal kjæresten min ut å feste å kose seg i sola, mens jeg må sitte her alene å glo i taket Har skikkelig lyst å bare ta det første flyet hjem... Og det som også er dumt er at jeg ikke har noe motivasjon til å begynne å lese på eksamen. Med en gang jeg starter begynner jeg å tenke på hva de andre gjør nå mens jeg leser... Jeg har eksamen om 4 dager og har enda ikke begynt å lese engang... Jeg vil hjem Disse to ukene kommer til å gå SYKT seint... Noen tips, eller noen som har det likt? Oj, dette var mye syting for lite Skjønner at det er kjedelig å lese på eksamen når kjæresten drar hjem og fester. Han kunne jo kanskje ventet på deg da.. Men det å være alene to uker kan da umulig være så ille? Les litt skjønnlitteratur, dra og tren, hør musikk, surf på nettet, se film, ring noen venner...
kristian82 Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Huff, nå begynne jeg nesten å bli deprimert. Jeg og kjæresten min flyttet som sagt til en annen by for å studere, nå er han desverre ferdig for dette semesteret og har sommerferie nå. Han reiste hjem i forrigår og nå sitter jeg her helt alene. Alle de andre som jeg bor me (bor på hybel) har også reist hjem for sommerferie. Jeg har desverre TO UKER igjen å være her oppe da jeg har to eksamner igjen... Jeg har seriøst ingenting å finne på! Jeg har solet meg idag og sykklet tur (alene) skikkelig kjedelig. Jeg tror jeg aldri har kjedet meg så mye i hele mitt liv. I dag skal kjæresten min ut å feste å kose seg i sola, mens jeg må sitte her alene å glo i taket Har skikkelig lyst å bare ta det første flyet hjem... Og det som også er dumt er at jeg ikke har noe motivasjon til å begynne å lese på eksamen. Med en gang jeg starter begynner jeg å tenke på hva de andre gjør nå mens jeg leser... Jeg har eksamen om 4 dager og har enda ikke begynt å lese engang... Jeg vil hjem Disse to ukene kommer til å gå SYKT seint... Noen tips, eller noen som har det likt? Han reiste hjem i forrigårs? Og du er deprimert og alene og trist hmmm...Er nok en del folk som har det værre enn deg ja!
Aurela Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Se på det som en positiv ting, det er mye lettere å lese når man ikke har mange venner og en kjæreste rundt som vil ha deg med på ditt og datt! Vet det er kjedelig å være alene så lenge, men du overlever fint, det er bare to uker.. og du sier jo selv at du ikke har begynt å lese til den ene eksamenen, så virker som om du burde prioritere den litt uansett!
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Jeg måtte bare få ut litt syting, det gjorde godt Jeg kan ikke ringe venninner pga jeg ikke har noen som er her oppe nå. Når jeg begynner å tenke på det, var det egentlig ikke litt frekt av kjæresten å reise hjem nå? Burde han kanskje ventet til jeg også kunne reise? Hmm
NoAngel Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 jeg syntes han burde ha ventet på deg.. jeg hadde ventet på kjæresten min hvertfall!
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Hva synes dere andre? Var det frekt av han å bare reise hjem med en gang han var ferdig? Burde han ventet ? Kan også si at vi ikke bor sammen.
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Hva synes dere andre? Var det frekt av han å bare reise hjem med en gang han var ferdig? Burde han ventet ? Kan også si at vi ikke bor sammen. Hvis du absolutt vil lete etter noe å irritere deg over, så kan vi jo si at det var frekt... Men egentlig synes jeg ikke det. Han er ferdig med semesteret, skal han da gå rundt å vente på at du skal ha tid til å være sammen med ham innimellom all eksamenslesinga, i stedet for å reise hjem til familien?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Frekt? Nei. Dere er to mennesker, ikke ett. Hva skulle han ha tatt seg til med mens du leste til eksamen? Tenk så gøy det blir å se hverandre igjen når du er ferdig med eksamen og kommer hjem og ikke har sett hverandre på en stund =)
Aurela Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Hva synes dere andre? Var det frekt av han å bare reise hjem med en gang han var ferdig? Burde han ventet ? Kan også si at vi ikke bor sammen. Nei jeg vil ikke si det var frekt! Skjønner godt at det er kjipt, men det er bare to uker.. Hva skulle han gjort de to ukene etter at han var ferdig og du skulle sitte å lese? Jeg mener at det ikke er frekt at han dro, men at det hadde vært koselig om han ble. Frekt blir feil ord (etter min mening) i denne sammenhengen, kjipt er kanskje et mer passende ord..
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Vell, han kunne bodd hos meg til jeg ble ferdig så kunne vi reist sammen hjem.
Mokosh Skrevet 31. mai 2009 #14 Skrevet 31. mai 2009 Syns ikke du har noe å syte over, to uker bør du klare deg alene. Og siden du nevner eksamen....så er det vel bare å ta opp boka og begynne å lese istedenfor å grave seg ned i selvmedlidenhet over at du er alene i to uker ? (som egentlig er ingen verdens ting....) Nei, det var ikke frekt av han å dra hjem, du har uansett en eksamen å lese på, så du bør jo ha nok å finne på i ditt eget selskap. Sorry, ingen medlidenhet fra meg
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Hvorfor er alle untatt du ferdig med eksamen..? Du kan jo ringe venninner selv om ikke de er i nærheten. Det er koslig å prate med folk som er 50 mil vekk og, liksom...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #16 Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde forventet at kjæresten hadde venta på meg ihvertfall. Det hadde han nok gjort og.
Kamikatze Skrevet 31. mai 2009 #17 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Du får lage deg en "dimmekalender" eller en ticker. Sånn, nå har du fått ventilert deg. Nå kan du stappe nesa ned i bøkene, og utnytte den roen og freden du har fått til noe konstruktivt. Det er ikke vanskelig å finne feil, hvis du leter etter dem. Men har du egentlig tid til å leke "finn fem feil" med eksamen nært forestående? Kanskje denne arbeidsroen gir deg et ekstra poeng i eksamenskarakter, hvis du utnytter muligheten? Og takler du ikke ditt egert selskap en uke eller to, uten å gå på veggene, bør du bli et triveligere menneske å være alene sammen med... Endret 31. mai 2009 av Kamikatze
Gjest Gjernia Skrevet 31. mai 2009 #18 Skrevet 31. mai 2009 Syte over å ha vært alene i et par dager, finne feil ved din stakkars kjæreste.. Jeg tipper du er ei som ikke klarer å være uten folk rundt deg og som verken har egne interesser eller ork til å prøve å finne på noe hvis du ikke får andre med på det. Skjerpings..ingen vil ha en klengete kjæreste og du gjør ikke disse to ukene med fri for kjæresten din til noe koselig ferie hvis du skulle ringe han å klage noe du sikkert også gjør.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #19 Skrevet 31. mai 2009 Skjønner at det er litt kjedelig, men samtidig høres det jo ganske fint ut for en eksamensperiode. Det er bare to uker. Les til eksamen, sol deg, gå turer, finn på ting alene. Hadde nok også syntes det var litt kjedelig, samtidig som jeg faktisk noen ganger skulle ønske at jeg var helt alene i eksamensperioden. Og det var ikke frekt av kjæresten din.
Gjest LonelyAngel Skrevet 31. mai 2009 #20 Skrevet 31. mai 2009 Mobilen min er ødelagt så får heller ikke kontaktet noen. De andre som bor her går på en helt annen linje, det studie jeg går på har ikke ferie enda..... Nå må jeg si jeg er sur på kjæresten min, han valgte å reise hjem istedenfor å bo hos meg i to uker og deretter reise sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå