Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mail er blitt hacket, kan jeg finne ut hvem som har gjort det (ip adresse)?

Gmail sier:

Gmail kan ikke gi deg informasjon om påloggingsforsøk i kontoen, inkludert, men ikke begrenset til, IP-adressen påloggingen ble forsøkt utført fra, og klokkeslettet og datoen påloggingsforsøket fant sted.

inkludert, men ikke begrenset til??

HÆÆ? jeg skjønner ikke setningen :lete:

Noen kloke hoder som skjønner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det betyr at Gmail ikke kommer til å gi ut noen informasjon til deg.

Skrevet

Deilig med setninger som er mer eller mindre direkte oversatt fra engelsk. Poenget er hvertfall at de ikke vil utlevere informasjon av den typen de lister opp ("inkludert"), men at de heller ikke utleverer informasjon de kan ha glemt/bevisst utelatt å nevne i listen ("ikke begrenset til"). Hvis de ikke hadde tatt med "ikke begrenset til" ville de risikert å måtte utlevere all informasjon ikke spesifikt listet opp, det kunne gitt mye rare utslag.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for oppklaring, værste setningen jeg har vært borti, hehe... Så man kan bare hacke i vei i vanlige personers mailer som man vil uten konsekvenser, jaja.. Takk for svar iallefall :)

Gjest Klokskalle
Skrevet

Bytt inkludert med inklusive, så blir den rett.

De kan ikke gi deg opplysninger om det som følger etter setningen. Men det er ikke alt de kan la være å opplyse om. Det er det den betyr.

Gjest padawan
Skrevet
Så man kan bare hacke i vei i vanlige personers mailer som man vil uten konsekvenser

enmeld det til politiet. datakrim-avdelingen til Kripos vil så kontakte de som eier GMAIl for å få Ip-adressen for så å få navn/adresse fra ISP'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...