Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Er ei jente som ønsker litt erfaringer med penispumpe. Samboeren min skal ha dette og jeg har sagt at man da bør ha en bra en og ikke billig dilldall. Tenkte og kjøpe en til han siden jeg fikk igjen på skatten . Men, er litt opptatt av resultater og har noen spørsmål. Jenter, har dere en samboer som bruker penispumpe, hvilken bruker han? Hvor ofte bruker han i så fall den? (Bør være en pumpe som kan brukes mer fast.) Hvordan blir resultatet? Er den mye tykkere og for hvor lang tid? lengden er vel den samme etterpå eller? Hvordan ser den ut etterpå? (bør se litt "rå" ut også Hvor hard er den? (lite vits hvis den bare er mye tykkere men kjennes myk. Bør helst også bli litt hardere enn uten pumping) Håper på fine svar
helgemann Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Er ei jente som ønsker litt erfaringer med penispumpe. Samboeren min skal ha dette og jeg har sagt at man da bør ha en bra en og ikke billig dilldall. Tenkte og kjøpe en til han siden jeg fikk igjen på skatten . Men, er litt opptatt av resultater og har noen spørsmål. Jenter, har dere en samboer som bruker penispumpe, hvilken bruker han? Hvor ofte bruker han i så fall den? (Bør være en pumpe som kan brukes mer fast.) Hvordan blir resultatet? Er den mye tykkere og for hvor lang tid? lengden er vel den samme etterpå eller? Hvordan ser den ut etterpå? (bør se litt "rå" ut også Hvor hard er den? (lite vits hvis den bare er mye tykkere men kjennes myk. Bør helst også bli litt hardere enn uten pumping) Håper på fine svar Hadde du lett litt, hadde du funnet en egen tråd for det!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=385392
Stefan Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Er ei jente som ønsker litt erfaringer med penispumpe. Samboeren min skal ha dette og jeg har sagt at man da bør ha en bra en og ikke billig dilldall. Tenkte og kjøpe en til han siden jeg fikk igjen på skatten . Men, er litt opptatt av resultater og har noen spørsmål. Jenter, har dere en samboer som bruker penispumpe, hvilken bruker han? Hvor ofte bruker han i så fall den? (Bør være en pumpe som kan brukes mer fast.) Hvordan blir resultatet? Er den mye tykkere og for hvor lang tid? lengden er vel den samme etterpå eller? Hvordan ser den ut etterpå? (bør se litt "rå" ut også Hvor hard er den? (lite vits hvis den bare er mye tykkere men kjennes myk. Bør helst også bli litt hardere enn uten pumping) Håper på fine svar Nå kan jeg som vanlig ikke snakke om alle, men jeg kjenner godt til en som forsøkte slik, og han hadde ikke mye positivt å si om det. Den blir visstnok ganske så pløsete, mykere selvom den var hard, og virknngen er kort, og absolutt ikke varig. En annen ting... er dette noe samboeren din vil, eller er det du som forsøker å prakke det på ham...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå