Gå til innhold

puppesprekk!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette betyr vel at silikonpupper må skiftes ut etter ca. 8 år for å være på den sikkre siden.

Kanskje det etter hvert blir mulig å lease pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Dette var jo interressant lesing... :-?

Hmmm....Så jeg burde belage meg på å skifte min proteser

når jeg er ca.28 år for å være sikrest mulig. Men jeg er ikke

sjokket. Føler jeg fikk god info ang. komplikasjoner og evt.

fare med å ta silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Er hverken sjokkert eller overrasket..... Tror de fleste får god informasjon om dette hos klinikkene rundt om kring. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, men det må da bli en del arrevev etter hvert? Og ser det ikke litt merkelig ut med faste, struttende pupper når resten henger?

Håper å bli tilgitt for å lufte fordommene mine. Liker ikke tanken på å ha fremmedlegemer i kroppen med mindre de er helt nødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Jeg regner med man bruker samme snittet hver gang, for å få minst mulig arrvev.. Uansett så vil puppene henge, akkurat slik som vanlige pupper gjør med tiden. Huden strekker seg jo selv om det er silikon eller brystvev som er i dem. Forskjellen blir vel at silikonpupper ikke henger fullt så mye, og at de ikke er fullt så tomme.

Må tilføye at jeg snakker om proteser av 'normal' størrelse, og ikke slike svære ballonger som visse kjente "skuespillere" har, som forøvrig ser rare ut uavhengig av alderen på kroppen de sitter på..

Og til slutt - jeg er egentlig enig med deg, Leo; fremmedlegemer i kroppen burde vært unødvenig. Men for noen ER det nødvendig, og det positive med en operasjon veier opp for risikoen for at noe skulle gå galt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...lurte bare på hvor gammel du er Noravind?

Og hva var cup'en din før du ble operert?

virker som de fleste som har gjort dette her på kvinneguiden er langt over tyve, så skulle bare høre om det var noen rundt min alder her også. selv er jeg 19, og vurderer silikon også, tiltross for div. advarsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Huff da !! Var ikke klar over at det var så ille !! 10 - 15 år sa legen min - og det var ikke fare for at de sprakk - problemene dreide seg om kapseldannelse - hvilket var helt normalt og hunne forebygges ved å massere ...... :o

Åtte år ......da er Virgo bare 32 !!!! år når de må skiftes da jo ..og så åtte år til ...40 år ..........48 år .......56 .......oi da ...huff ......AUUUU !!!!

Men fikk bekreftet i går at de var deilige å ta på .....og virkelig en håndfull !!! :sjarmor: ..så jeger likevel glaaaaaad :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo; YOU GO GIRL, liker deg...! Jeg har bestilt operasjon 2 september, og det er godt å høre at du trives med dine nye pupper!!!! Vet at du har hatt mye smerter, og slitt litt!

Klem, Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med man bruker samme snittet hver gang, for å få minst mulig arrvev.

Jeg har et arr som er blitt snittet opp en gang til. Arret er riktig nok ikke etter silikonoperasjon (jeg har ikke silikon i brystene), men på begge lårene. Arrene mine ble bredere etter at de ble snittet opp andre gang. Det er veldig individuelt hvor mye arrvev man får etter operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

grøss - jeg ville aldri ha gjort det...

Da jeg var atten ville jeg sikkert ha gjort det, for da var jeg jo usikker og misfornøyd med mine små pupper, men i dag? Aldri - selv om de er enda mindre nå enn da jeg var ung.... Operasjon og oppvåkning av narkose er noe jeg aldri kommer til å gjøre frivillig. Jeg fikk fjernet en bitteliten kul i bryste for et par år siden eller tre, og den lille operasjonen tok fire fem timer eller noe sånt, og jeg våknet ikke før langt på kveld. Og det å komme ut av narkosen, med en kropp som ikke virker, ikke får man tisset eller noe uansett hvor sprengt blæra er og hvor vondt det gjør... og atpåtil skal man være kvalm og... og,... også frivillig? Aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...