LukaFrost Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Jeg skal en tur til utlandet og har tenkt meg en tur innom Sephora. Er det noen som har abbefalinger om ting jeg bare må kjøpe?
California Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 For å få øyenskyggen til å sitte perfekt hele dagen/kvelden: Urban Decay Primer Potion
Kirby Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 De har jo så mye snadder! Sjekk ut nettsidene og se hva som frister. Alt av merker som ikke er å få tak i i Norge ville jeg sett på, men spørs vel hvilket utland du skal til.
Ethereal Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Kajalene deres er veldig bra. Holder hele dagen uten å smusse av.
Rosenrød Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Skriver under på kajalene, ja. Og Lip injection fra Too Faced.
Mischa Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Ville absolutt sjekket ut Urban Decay - jeg er kjempefornøyd med øyeskyggene, eyelinerne (24/7 Glide On) og primer potion. Disse er vel egentlig alle blitt kultprodukter. Jeg er også stor fan av NARS og liker blush'en, øyeskyggeduoene og solpudderet spesielt godt! Blushen "Orgasm" er jo legendarisk. Lipglossene er visst også veldig gode! Kan også anbefale merker som Benefit - liker Dandelion blush'en, High Beam highlighteren. Stila har også en del gode produkter. Særlig øyeskyggene og lipglossene er gode. For hud- og kroppspleie liker jeg Philosophy - dusjsåpene er fantastiske og de har også en del gode hudpleieprodukter. Andre favoritter er: Aquolina - for parfymer, body lotion, skrubber og dusjsåper som lukter himmelsk Comptoir Sud Pacifique - for tropiske parfymer Frederic Fekkai - for hårpleieprodukter Shu Uemura - den fantastiske vippetangen og fine øyeskygger + + +
LukaFrost Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2009 Her er det bare å skrive handleliste, skjønner jeg. Jeg har tenkt litt på Too Faced, Nars, Smashbox, Stila og Urban decay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå