Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har aldri vært i bryllup, så aner ikke hvordan dette ordnes (eller, jeg har kakebakere, bare ikke kaker..). Hvilke kaker skal dere ha? Hvor mange kaker og hvor mange gjester? Takk for svar
Inga G Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Hei! Vi skal ha ca 20 kaker utenom bryllupskaka (som er bestilt av venner, så kommer det sikkert noen som vi ikke er klar over) og blir ca 90 gjester. Lurt å ha en lett blanding av kaker, krem-,sjokolade,oste-, is-, kransekake, kringle ect.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Vi skal ha: 3 marsipankaker (bryllupskaken) 2 sjokoaldekaker ostekake bløtkake kransekake verdens beste eplekake (litt usikker enda) muffins 40 gjester, 11 kaker
Kohana Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Vi skal ha: Bryllupskake Passjonsfruktmoussekake Ostekake Sjokolademoussekake Wienerbrød Kokosboller Makroner i 4 forskjellige smaker Tiramisu 38 gjester
ToveM Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 La i alle fall de som skal bake, få bake de kakene de føler seg kjent med og kan..Det værste jeg vet er når noen komemr og spør om jeg vil bake det eller det. Ikke lett å bake en kake til et bryllup/selskap en aldri har prøvd før. JEG hadde i alle fall ikke gjort det.
siljus Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 vi var ca 90 gjester og hadde hele 32! kaker.. dette ble i overkant mye. Som sagt tidligere er det lurt med litt fra alle smaker:-) Når vi ordnet med kakebakere (foreldrene våre som ordnet ;-) ) ringte vi først venner og bekjente som vi viste kunne lage den og den sorten eller som gjerne ville bake og forhørte oss om de ville lage kake. Så ordnet mormor med en haug av sine venner som kom med kaker vi endte opp med mye til overs som førte til at familien fortsatt er dritlei kaker (bryllupet sto 04.10.08 ) :-) Lykke til :-)
GodsChild Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er ganske tidlig i planleggingen enda, men har tenkt paa disse: Bryllupskake (usikker paa smaken) Sjokoladekake(r ) Red Velvet Hummingbird cake Et par paier (key lime og pecan iallefall) Chocolate peanutbutter Ostekake En eller annen form for moussekake Marsipankake Makroner? Noettekake Verdens beste? Cupcakes i en eller annen form (har tenkt paa vaniljemuffins med jordbaermousse, -ostekrem eller -smoerkrem) Oreokake Vi kommer vel til aa bli 40-50 gjester tror jeg. Endret 1. juni 2009 av GodsChild
Sivhoei Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 På lørdag blir vi i underkant av 50 gjester til bryllup og skal ha disse kakene: Bryllupskaken som er en marsipankake Suksesskake Daimkake Osteiskake Ostekake 2 sjokoladekaker Kransekake Verdens beste Skal i tillegg ha karamellpudding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå