Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 her er tingen :jeg trener daglig, spiser sunt og skrubber.. men har alikevel litt celulitter... men de er på "bedringens" vei.. men spm mitt er: hvis jeg fester ca 1 gang i måneden, vil da celulittene bli tydligere? har jo hørt at alkohol påvirker celulitter!! målet er jo å bli heeelt fin til sommeren, og lurer da på om LITT festing vil ødelegge det!
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Celulitter kommer ikke over natten og litt festing frem mot sommeren vil nok ikke ødelegge noe bikinisesongen for deg Endret 31. mai 2009 av Lotte27
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Hvis du får dem helt bort, så er du heldig Det mest vanlige er at man har fått denne appelsinhuden pga gener, og da er det ikke bare å bli kvitt. Noen har nesten ikke fett på kroppen og de har cellulitter allikevel. Selv trener jeg ofte og hardt, spiser sunt og hele pakken, men cellulittene lever i beste velgående. Har rett og slett bare lært meg å leve med dem, og har lagt merke til at de aller fleste jenter har dem Lykke til videre, og en fest vil nok ikke gjøre noe forskjell
Gjest TS Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 jeg klarte faktisk å få helt glatt hud i fjor sommer... men da hadde jeg skikkelig hardkjør med meg selv!" når jeg først går inn for noe, ja da fullfører jeg det..og det resulterte i glatt hud. men i fjor drakk jeg ikke, og i år tenkte jeg å ta meg en del fester framover. er bedt bort hit og dit, og er da døds redd for at de skal komme fort tilbake.. men det gjør de altså ikke?
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 men det gjør de altså ikke? Celulutter kommer av feks:AlkoholRøykHar et usunt kosthold Går på P-piller Drikker for lite vann Bruker mye salt i maten Spiser for lite grønnsaker Spiser for lite av det sunne fettetArveligMangel på trening osv. Så bare alohol i seg selv er bare en av MANGE faktorer som resulterer i cellulitter. Derfor ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne kose deg med en fest eller to=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå