Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

jeg er på leting etter en concealer/tryllepenn/touch up-penn (er det noen forskjell på disse?) for å dekke over ujevnheter i ansiktet. Når jeg får kviser tørker de veldig fort ut og blir til røde må sår med skorpe på. Når jeg tar på concealer sprekker den og gjør sårene mer synlig enn de er uten, eller den sklir helt av (fordi den ikke trekker seg inn i eller fester seg på de tørre sårene). Finnes det noe som sitter bedre? Har bare prøvd billigmerker som isadora, så nå vil jeg prøve noe bedre men hvor skal jeg begynne?

Liza

Videoannonse
Annonse
Gjest Sminkedokke
Skrevet

Jeg får også sånne merker etter urenheter. Fryktelig irriterende, og merkene sitter leeenge før de forsvinner :( .

Har prøvd mange typer concealer, men nå bruker jeg noe jeg aldri trodde ville funke, men som faktisk funker bedre enn alt annet jeg har prøvd; mineralsminke-concealer. Jeg bruker Everyday Minerals, og har concealere derfra i flere farger. Påfører med concealer-koster, har en liten for små urenheter og en større for større urenheter/under øynene o.s.v. Det funker!

Tryllepenner á la YSL Touche Èclat funker ikke på slike ting, de har for lite dekkevne og funker bedre til å highlighte områder i ansiktet, ikke til å skjule ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...