Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Jeg skjønner jo at dette er rent idiotisk å spørre fremmede om, men greia er den at jeg har 30-årsdag snart og skal ha selskap med ca. 20 venninner. Alle tjater og maser om denne ønskelista som jeg ikke greier å produsere... Jeg har jo så godt som alt, det eneste måtte være ting til huset, helt konkrete ting jeg kunne listet opp, type, modell, farge, alt sånt (kan selvfølgelig bare si at jeg ønsker meg x, men hvis jeg først skal ønske meg noe fra min "faste" ønskeliste, kan jeg like gjerne spesifisere, i stedet for å få et hvilket som helst salatbestikk, om dere skjønner). Men da "furter" venninnene og sier at de akter å gi noe til MEG, ikke til huset... Hva gir man i 30-årsgave til en som har alt?? Altså meg... Noen fiffige tips? Hva er jeg ikke vet at jeg ønsker meg? Kanskje jeg skal bla i en av disse små katalogene som kommer i posten...
Colargol Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er som du på mange måter, har vanskelig for å ønske meg noe "til meg". Praktiske ting er jo til meg, jeg er den dag i dag superglad for støvsugeren jeg fikk av mamma for fire-fem år siden, og duken jeg ønska meg som jeg fikk av ei venninne. Nå er ikke jeg supermatriell da, men liker jo at ting står i stil selv om jeg elsker å handle på loppis om jeg skal ha noe. Det du kan gjøre er jo å ønske deg opplevelser. Både smått og større sting, om flere av vennene dine går sammen så kan det jo bli til noe du virkelig ønsker deg. Kanskje du alltid har hatt lyst til å ta et dykkekurs, ta en tur med helikopter eller lignende? En dag med massasje og kurbad er jo nydelig. Eller hva med en utenlandsreise, en tur med hurtigruta, en venninnetur på en leid hytte, eller en tur til akvariet i Bergen? Opplevelser blir jo veldig personlig og jeg mener de er supre gaver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå